God jul på er alla

svartvest

Well-known member
Det är dax att önska er alla en riktigt God Jul, själv har jag grilljerat skinkan i honung och färska örter...låter mer än vad det är..

Julen firas med Johan&Nyström, Mauro och den okända Campione, familjen får även vara med.

GOD JUL
 

lupoo

Well-known member
God jul på er alla kaffetokar!

Lite kvar på julstöket men ser ut att ligga bra till (just nu).
Kaffemässigt så är det J&N för hela pengen, Julkaffe, 5 Estate, Idido Misty Valley, Kenya AA Farran Estate har sparat 2 påsar Biloya som jag kommer att stå och "smygskjuta" i köket till små korta "nakenskott" bara till mig själv:lol:. Det är en GOD JUL!
//lupoo

ps Årets espressoknäck fick i år äran att kryddas med Mysore Nuggets. GOTT! ds
 

Zalve

Well-known member
Det blir Julkaffe från J&N & Arabusta på aftonen, tänkte att familjen skulle få prova lite olika
 

AA

Skottjägare
God Jul och Gott Nytt år på er!

Årets kaffejulklapp från mej är ett paket med blandade påsar J&N till brossan. Han får en Silvia av morsan&farsan så han behöver lite kaffe. Han får även låna min Majorkvarn på obestämd tid då den ändå bara samlar damm där den står i verkstan.
Årets julklapp till mej själv är en enkel hemmamaskin.

Ha de´

/AA
 

Videoten

Well-known member
God Jul på er kaffevänner.
Själv sitter jag fortfarande och våndas över kommande maskin (beslutsångest).
Verkar som att mellandagarna får komma med något spännande
 

Faktor

Well-known member
God jul och gott nytt allesammans :) Kom hem från jobbet för en timme sen och så har familjen redan fixat allt. Himla skönt =D
 

josef

Well-known member
God Jul! Till Julaftonmorgonsfrukosten dricks en aeropressad panama cruz sweet honey, los lajones lot 1 från j&n. Så mycket fruktsocker i detta att de rostade bönorna smakar sött till och med! Min Julklapp to self.
 

Forumstatistik

Trådar
14,615
Inlägg
155,377
Medlemmar
19,320
Senaste medlemmen
Stormbringer
Topp