Det är dax att önska er alla en riktigt God Jul, själv har jag grilljerat skinkan i honung och färska örter...låter mer än vad det är..
Julen firas med Johan&Nyström, Mauro och den okända Campione, familjen får även vara med.
GOD JUL
Det är dax att önska er alla en riktigt God Jul, själv har jag grilljerat skinkan i honung och färska örter...låter mer än vad det är..
Julen firas med Johan&Nyström, Mauro och den okända Campione, familjen får även vara med.
GOD JUL
Lite kvar på julstöket men ser ut att ligga bra till (just nu).
Kaffemässigt så är det J&N för hela pengen, Julkaffe, 5 Estate, Idido Misty Valley, Kenya AA Farran Estate har sparat 2 påsar Biloya som jag kommer att stå och "smygskjuta" i köket till små korta "nakenskott" bara till mig själv. Det är en GOD JUL!
//lupoo
ps Årets espressoknäck fick i år äran att kryddas med Mysore Nuggets. GOTT! ds
Det blir Julkaffe från J&N & Arabusta på aftonen, tänkte att familjen skulle få prova lite olika
God Jul
och
Gott Nytt år!
God Jul och Gott Nytt år på er!
Årets kaffejulklapp från mej är ett paket med blandade påsar J&N till brossan. Han får en Silvia av morsan&farsan så han behöver lite kaffe. Han får även låna min Majorkvarn på obestämd tid då den ändå bara samlar damm där den står i verkstan.
Årets julklapp till mej själv är en enkel hemmamaskin.
Ha de´
/AA
Halva sporten utövas med en wettextrasa. - Dan Stenqvist
Skill and good beans will always outrank bling when it comes to the cup. - Marshall
Riktigt God Jul allihop!
Instämmer i kören: GOD JUL och tack för detta fantastiska kaffeår!!!
Webshop: www.kaffecompagniet.se
Butik: Torsgatan 47 - S:t Eriksplan
Färskt kaffe, espressomaskiner och kaffe-, te- & baristatillbehör.
Följ oss!