David var mitt namn

fotogenicco

Well-known member
hej...du har inte inspiration där du bor eller?
För där köpte jag min kanna, skitbra..

Men varför ska du ha en mindre, jag tycker absolut att det är mycket svårare.
Men men, det är ju alltid kul att testa att göra på olika sätt..
ha d
 

Agathorn

Well-known member
hej...du har inte inspiration där du bor eller?
För där köpte jag min kanna, skitbra..

Men varför ska du ha en mindre, jag tycker absolut att det är mycket svårare.
Men men, det är ju alltid kul att testa att göra på olika sätt..
ha d

Jo vi har faktiskt någon sådan affär, dock inte inspiration och så är den jätteliten. Men jag hade kunnat kolla där! Nu beställde jag dock ett ranciliorör, rengörningsmedel, avkalkningsmedel, blindfilter, 4 olika pods och sist men inte minst en 30 centiliters Anniversario kanna! Så nu väntar jag spännt på att grejjerna kommer hem!

Gaggian står på värmning nu så jag ska se hur skummet blir idag :) (kan bara dricka på morgonen ifall jag vill få en chans till att sova om nätterna!)
 

fotogenicco

Well-known member
Ok, nu när jag hade hittat den där mjölkskumningsguiden på youtube så provade jag med den lilla, och det fungerade faktiskt jättebra med den lilla kanna!

Har du kollat på den guiden, jag skrev den i hantverket?

Själv så kan jag dricka kaffe kl 21, men min mage verkar dessvärre tagit lite stryk de senaste dagarna, det är ju så gott så man inte kan låta bli, men magen känns nästan alltid tom och lite snurrig :)
 

Agathorn

Well-known member
Ok, nu när jag hade hittat den där mjölkskumningsguiden på youtube så provade jag med den lilla, och det fungerade faktiskt jättebra med den lilla kanna!

Har du kollat på den guiden, jag skrev den i hantverket?

Själv så kan jag dricka kaffe kl 21, men min mage verkar dessvärre tagit lite stryk de senaste dagarna, det är ju så gott så man inte kan låta bli, men magen känns nästan alltid tom och lite snurrig :)

"Har du kollat på den guiden, jag skrev den i hantverket" ?

Du får förklara vad du menar :)
 

Forumstatistik

Trådar
14,632
Inlägg
155,467
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp