Spotify

HE

Well-known member
Hej!
Jag fick nys om en "streamamusiktjänst" som heter Spotify. För att komma åt gratisversionen behöver man få en invite. Och det verkar ju vara hårdvaluta på dem. Jag får snart spatt, jag måste ha!
Tänk om någon vänlig stjäl på forumet bara skulle säga: Men HE, jag har ju en invite liggande som du kan få!

PLÖTSLIGT HÄNDER DET!:blush:

/Henke
 

HE

Well-known member
Jag vet, har prövat två gånger, kanske tredje gången gillt.
Men tack för tipset.
 

Faktor

Well-known member
Annars måste jag säga att betalversionen för 99 spänn i månaden är riktigt prisvärd! Har den själv och det är underbart att slippa den där ljudreklamen som kommer in och förstör stämningen när man lyssnar på något.
 

tommy.

Well-known member
Håller med dig Faktor, helt klart värt 99kr i månaden..
Jag betalar också och det är väl därför jag får invites att dela ut lite nu och då :)
 

josef

Well-known member
och ljudkvaliteten? Jag är ganska kräsen där... En 128kbits mp3 är för mig olyssningsbar...
 

tommy.

Well-known member
Lyssnar på musiken genom datorn och med mina Sennheiser lurar och tycker att det låter jättebra. Men hur man upplever saker är ju olika.. Låter bra i mina örn iaf :)
 

confuzed

Well-known member
Är det bara jag som tycker att spotify är lite överskattat? Utbudet av musik är än så länge inte så imponerande enligt mig, men det beror väl iofs på vad man gillar att lyssna på. Inte sagt att det är dåligt, men såå fantastiskt vet jag inte om det är direkt.
 

HE

Well-known member
Jag är nog beredd att hålla med confuzed om utbudet, men jag har fått för mig att de trycker in ny musik hela tiden.

Det är iallafall riktigt coolt att man kan använda det på det viset som det går nu.

Ljudkvaliten är bra om man ska hänga med lite loungé i bakgrunden.

/Henke
 

tommy.

Well-known member
Det mesta av den musiken jag lyssnar på finns iaf på Spotify!
Att tjänsten är överskattad?? Kanske, men det är nog det bästa jag testat hittills. Och precis som HE säger så ramlar det in ny musik hela tiden.. :)
 

theseal

Kaffeterroristen
HEHEHE!!!

fett med spotify kan jag säga.

Bredbandsbolagets kunder får gratis premium spotify fram till påsk, på nån vänster, in och kolla.
 

Forumstatistik

Trådar
14,658
Inlägg
155,665
Medlemmar
19,355
Senaste medlemmen
peter.ohlsson
Topp