Stockholm caffetteria del corso !!!!!!!

kafferic

Active member
Inte helt PK men jag tycker det kan lätta upp tråden lite:
"Arguing on the internet is like competing in special olympics. Even if you win you are still retarded"
 

AndersSt

Well-known member
?!?!

Dagens understatement, snacka om "putting out fire with gazoline"

Bara att poppa lite popcorn, luta sig tillbaka och läsa den oundvikliga flame stormen... :eek:hmy:

Borde kanske finnas ytterligare en underavdelning på forumet, förslag på namn: "Sandlåda". Den här tråden har nog lämnat "Regionala avdelningar > Stockholm" :lol:
 

kafferic

Active member
Kanske skall tillägga att mitt föregående inlägg var menat med glimten i ögat även om det faktiskt är ett förhållandevis gammalt ordspråk.

Det var inte menat som bränsle, även om jag kanske borde insett att alla inlägg i den här typen av trådar är någon form av bränsle.

Jag tar på mig struten och ställer mig i hörnet :)
 

AndersSt

Well-known member
Det är lugnt. Och du blev ju inte flamad heller. Jag reagerade inte så negativt utan tyckte mest att det var lite kul när du skrev "inte helt politiskt korrekt" och sedan det citatet.;)

Jag är förresten grymt avis på din utrustning, exakt vad jag skulle vilja ha hemma. Men tills vidare får jag nöja mig med min nuvarande som ändå är en ganska hyfsad instegsnivå... Har bara haft prylarna några veckor.

/ Anders
 

kafferic

Active member
AndersSt: tack så mycket! Men jag råder dig att hålla hårt i din silvia. Lär känna henne ordentligt (temperatursurfning och sånt) så kommer du att kunna skjuta grymt fina espresso!

kellogs: Unix och Linux då?!?!?! Du kan ju inte frysa de anhängarna ute :-D :-D
 

robbowan

Well-known member
Hahah... Som sagt var, kanske inte PK men kul.

Synd att Dexton la ner, det är alltid uppfriskande med lite chille i kaffet.

Fanns för övrigt ett latinoställe i Sydney (än längre från Sthlm) som alltid splittade in liten röd chillefrukt och la i group handlen. Var intressant och ganska gott som omväxling (ibland).
 

Forumstatistik

Trådar
14,658
Inlägg
155,664
Medlemmar
19,355
Senaste medlemmen
peter.ohlsson
Topp