Måste bestämma mig snarast....

Luckyman

Active member
Ja, nu har det gått 1 helt år sedan man skulle köpa sig 1 kaffemaskin.
Då var jag helt inne på en helautomat men så fann man detta forum och ja idag har man fortfarande nada.
Idag är jag väl inne på att inhandla en halvautomat istället, de flesta rekomenderar Silvian samt rocky och det är väl i den prisklassen jag tänkt mig.
Var i Götet i helgen och nu fick man upp inspirationen lite när man fick smaka på NK och känna lite på maskinerna, så nu blir de nog nåt snart , men ska man fortfarande satsa på silvian eller har det kommit ngn ny intressant maskin i den prisklassen??
Vill ha ngt roligare än min espressobryggare att titta på i mörkret nu:)
 

tommy.

Well-known member
Har precis som du gått och funderat ett tag och Silvia är något som fortfarande rekommenderas, så jag gjorde slag i saken och beställde en Silvia plus en Rocky kvarn idag.
 

Luckyman

Active member
Vad beställde du dina grejer ifrån, jag tror att för min del kommer jag nog anlita kaffehuset i gbg för en order
 

Luckyman

Active member
Jajjemen träffade honom och blev lite paff när han sa att det var han som drev detta forum, men kul att träffa ngn riktig gud eller nörd inom gebitet kaffe.
Så nu är det bara att göra saki saken så att säga
 

fotogenicco

Well-known member
jag har oxå idag beställt en Silvia och en rocky doserless. Ska bli riktigt skoj att få den!

Jag beställde från espressomania.se riktigt riktigt bra snubbe, han svarade på mina 100 frågor, ca 23 email var det i våran mailkonversation. Sedan pressade jag ner priset och fick massa kaffe på köpet! Så nu är det bara maskinen som fattas!

Mvh Nicholas
 

Forumstatistik

Trådar
14,656
Inlägg
155,656
Medlemmar
19,354
Senaste medlemmen
EMJ
Topp