Ett steg närmare nirvana

Videoten

Well-known member
Ohhhhh, jag närmar mig slutgiltiga målet
Har övertalat frugan om en Silvia och det gick bra
Men mitt optimala mål är en Perfetta, eller hellre en Quick Mill Cora.
Idag har jag ytterligare skramlat ihop lite pengar genom att sälja iväg en gammal hårdrocksyxa som hängt oanvänd på väggen i 10år......hela 3papp fick jag för gammal svettig pubhängare.

Det är ingen här på forumet som vill befria mig från några studiomonitorer, synthmoduler, mikrofoner, kablage eller annat blipp och bloppande i jakten på den perfekta espresson?
:coffee:
 

Videoten

Well-known member
Jodu, jag försökte muta till mig att hon får se den inspelade reprisen av idol (hon jobbar kväll) jag missar overhaulin.
Men den gick inte.
Så det verkar som att jag måste sälja av en massa till av min införskaffade utrustning
 

kellogs

Well-known member
men vide är det inte bättre att du spara lite till om du nu är så sugen på en QM cora eller någon annan maskin?

Vad var det för gura? Ibanez?
 

Videoten

Well-known member
Njae.
Just sålt en Jackson JDR-94 är faktiskt lite sorgsen över den.
Undrar om inte Randy Rhoads använde en likadan.
 

Videoten

Well-known member
men vide är det inte bättre att du spara lite till om du nu är så sugen på en QM cora eller någon annan maskin?

Vad var det för gura? Ibanez?

Frugan du vet.
Hon suktar fortfarande över att vi ska åka (bara hon och jag, utan barn och hund) till Japan och käka äkta Sushi.
Har ju i ett onyktert tillstånd lovat henne det.......nog för att detta vore även min dröm.
Trivs bra med det lugna livet i Kalix, men jag säger.....ska jag resa bortom tomtgränsen så vore det till Japan för att prova en äkta sushi....och NEJ, jag skulle inte banga blåsfisken.
 

tommy.

Well-known member
Själv så fick jag en smärre chock när jag skulle informera att jag tänkte köpa espressobryggare och kvarn. Tjejen ville nämligen vara med och dela på kostnaden och var väldigt positivt inställd till hela espresso idén..
 

kellogs

Well-known member
@tommy:

najs! Jag frågade min "fru" (bara sambo men jag ska nog få på en ring på hennes finger snart) men hon ville inte vara med och dela :D
 

Forumstatistik

Trådar
14,663
Inlägg
155,692
Medlemmar
19,363
Senaste medlemmen
IsseBisse
Topp