Idag är det Fredag, vad ska ni göra?

Videoten

Well-known member
Idag är det en härlig Fredag.
Ska med nära och kära på www.hemmagastronomi.se på deras matstudio där vi skall laga 4rätters med ledning av erfaren kock.
Dock är ingredienserna en överraskning så det ska bli spännande värre.
Antar att man kommer rulla ut därifrån.

Vad ska ni själv hitta på för trevligt i kväll / till helgen?
 

Gholam

Well-known member
Ska vara hemma (första hemmakvällen på flera veckor) och rosta kaffe och jordnötter samtidigt som jag ska fixa och dona i lägenheten.
 

Amatören

Active member
tja...under dagen ska jag vara med pappa på jobbet för att sedan dricka kaffe på kafe marmelad. Ikväll...hmm...STÄDA. eller det är vad jag borde göra iaf.
 

MaZ

Well-known member
Tvätta karossen på min räserbil. Drivaxelfett, gammal motorolja, hypoidolja, bromsvätska och bromsdamm är mitt sällskap ikväll (woohoo).

:lol:
 

Ernst

Well-known member
Handla kaffe på på KM (tips?), sätta ihop HDR-bilder, spela nätpoker, göra kaffe, umgås med familjen, titta på TV, krya på mig och gå och lägga mig tidigt. Puh. Skönt att det är helg.
 

lupoo

Well-known member
Hemmamyskväll med febersjuk 4-åring.
Här är det febersjuk 6-åring.

Helgen?

Det är ju mitt i hockeysäsongen så det blir seriematch för den större sonen på lördag, och har vi alla varit snälla så får vi gå till ishallen på söndag och ställa oss i klacken för att "skrika" då BHC tar emot Huddinge i hockeyallsvenskan.
 

svartvest

Well-known member
Sjuka barn, Stargate Atlantis och The Lost room. Mer än en gång har jag önskat mig nyckeln som öppnar dörrar till den plats man vill komma till.

I så fall hade jag droppat i på KM och shopat kaffe...eller bakvägen in på Solde...
 

Thomaz

Well-known member
Skall påbörja installationen av värmepumpen och ackumulatortanken
som damp ner tidigare idag....
Men först skall jag klämma några feta espresso ur Pavonin.
Trevlig fredakväll//
Thomaz:lol:
 

Forumstatistik

Trådar
14,632
Inlägg
155,467
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp