Köpes: Moccamaster

ach

Member
Hej!

Jag letar nu efter en fin och fräsch (helst ny) Moccamaster-bryggare. Allt är av intresse!

Hör av er om ni har något... :D
 

ach

Member
Tack för tipset? Dock hittar jag inget på Elgigantens hemsida... Vet inte heller vilken modell "Classic" är - en sökning på prisjakt.nu ger ingen vid det namnet heller. Har du någon länk du kan bifoga?

Tack på förhand!
 

JvD

Well-known member
Inte sällan ser man en modell av Moccamaster som brukar ligga runt 1000kr, kanske något under. Många tror direkt att "OJ, sicket pris". MEN man ska ha i åtanke att del aldrig eller sällan rör sig om "orginalet". Den lite dyrare Clubline har en något högre effekt, har två separata element som du kan styra så att du själv kan bestämma effekten på plattan för kannan. Den dyrare har också "Dropstop" och lite andra småsaker. En del av Clubline-modellerna har automatisk avstängning också.
 

keex88

Well-known member
jag har en nästan HELT ny moccamaster, kvitto och garanti finns kvar, köpt för bara nån månad sen och har inte bryggt kaffe mer än 15 gånger i den.

Ett swissgold filer som är Mindre använd än 10 gånger följer oxå med till den. Finns kvitto och papper till den oxå kvar som bevis om ja inte har slängt dem.

Pris: Moccamaster + Swissgold = 800

Nypris på Kaffemaskinen : 1 395,00:- utan guldfiltret förståss
"http://www.kaffemaskinen.se/webshop/show_product.aspx?ProdID=466"

Sen bor du ju oxå i västerås vilket underlättar för dig, finns på vallby!
 

josef

Well-known member
Ja, se till att köpa clubline (KB741 eller KBC741). håller du inte koll på beteckningarna se till att det är den med två knappar på sidan bara..
 

Forumstatistik

Trådar
14,632
Inlägg
155,467
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp