Gnälltråden

Amatören

Active member
Vet ju att det finns "sjukdomsgnälltråden".
Vad jag saknar här är en vanlig gnälltråd, där det är fritt fram att gnälla på jobbiga grannar, äckligt kaffe, dåligt väder o.s.v.

Så fritt fram med gnällandet!

Jag vill gnälla på att det känns som en almänt tråkig dag.
Jag vill dra täcket över huvudet och vänta på nästa.
Dessutom saknar jag riktigt gott kaffe...eftersom jag ingen kaffemaskin äger så har jag 5mil till närmsta godaste kaffe.
 

Daffy Duck

Well-known member
Och jag sitter hemma och väntar på en hantverkare som skulle ha varit här och besiktat vårt badrum i morse inför en större renovering.
Halv tolv och fortfarande ingen hantverkare.
Någon som är förvånad?

Grrrrrrr.
 

Stefan Böna

Mr Microtext
Nu när jag har skaffat mig både HD-TV och HD-Box så kan de väl sända mer än bara en promille i "riktig" HD (1080i)? :angry:

//Stefan (som bara njuter av den bild som blir när det är HD i 1080i)
 

Thomaz

Well-known member
Ingen idé att gnälla... finns ingen som tycker synd om en ialla fall...
Har nog inget att gnälla på heller för tillfället, :lol: men vem vet??
kanske dyker på något kamelsvett till kaffe någon dag.
//Thomaz
 

Amatören

Active member
har någon nämnt något om att tycka synd om en... :p ??
äsch jag är kanske en bitter och almänt gnällig människa av mig bara.
För jag tycker det kan vara skönt att få gnälla liiiite iaf ;).
 

Gholam

Well-known member
Märkligt att den här tråden inte är längre än vad den faktiskt är.
Jag vill klaga på klantiga inköpare på ELFA som tagit hem en rotationssensor som sätts fast med en mutter med storleken M9x0.75. Naturligtvis följer inte muttern med men det är väl inte hela världen tänker man då. Inte heller är det något märkvärdigt att ELFA inte har den själva, för "de har ju elektronikprylar". Men när man inte hittar den i Clasisjön, Biltema, Bauhaus, Järnia, Silvan blir man lite orolig. När man inte hittar den hos SIFVERTS (Kungsholmen), Jasa Maskin AB (Uddevalla) och en massa bildelsleverantörer i Trollhättan då börjar man bli frustrerad. Klantigt ELFA, säger jag bara!!!
Har just beställt FYRA stycken muttrar från Tyskland (www.musikding.de) till ett värde av 4 kronor och frakt på 30kr. Jag vet, det här med globalisering är inte bra för miljön, men men...
 

Forumstatistik

Trådar
14,665
Inlägg
155,701
Medlemmar
19,363
Senaste medlemmen
IsseBisse
Topp