hejsan!

Amatören

Active member
Har fått upp ögonen för kaffe - riktigt kaffe!
Utvecklat smaklökarna och blvit väldigt intresserad.
Bor nära göteborg och har mina favoritställen.

Min dröm är att utbilda mig till barista så jag har börjat kolla runt på diverse alternativ, kom gärna med tips!
Är "bara" 17 år villket gör att jag inte har många vänner att disskutera kaffe med, dom rynkar mest åt näsan.

Hoppas på att få lära mig mer genom detta forumet och framförallt få disskutera kaffe med folks som faktiskt intresserar sig av det. :)
 

djneo

Well-known member
Du har kommit helt rätt om du vill diskutera kaffe med likasinnade.

Bara att kasta ut frågor på forumet.

Välkommen.

Har fått upp ögonen för kaffe - riktigt kaffe!
Utvecklat smaklökarna och blvit väldigt intresserad.
Bor nära göteborg och har mina favoritställen.

Min dröm är att utbilda mig till barista så jag har börjat kolla runt på diverse alternativ, kom gärna med tips!
Är "bara" 17 år villket gör att jag inte har många vänner att disskutera kaffe med, dom rynkar mest åt näsan.

Hoppas på att få lära mig mer genom detta forumet och framförallt få disskutera kaffe med folks som faktiskt intresserar sig av det. :)
 

Wannabe

Well-known member
Har fått upp ögonen för kaffe - riktigt kaffe!
Utvecklat smaklökarna och blvit väldigt intresserad.
Bor nära göteborg och har mina favoritställen.

Min dröm är att utbilda mig till barista så jag har börjat kolla runt på diverse alternativ, kom gärna med tips!
Är "bara" 17 år villket gör att jag inte har många vänner att disskutera kaffe med, dom rynkar mest åt näsan.

Hoppas på att få lära mig mer genom detta forumet och framförallt få disskutera kaffe med folks som faktiskt intresserar sig av det. :)


Välkommen hit!

Alltid kul med nytt folk på forumet.:coffee:
 

Thomaz

Well-known member
Hejsan och välkommen Amatören...
Det skall börjas i tid, har försök att få frugans syrras ungar att uppskatta kaffet,
och lyckats sådär... 1 av tre, den enda som låter sig smaka är i din ålder..
Kul och än en gång välkommen.
//Thomaz:)
 

Amatören

Active member
Hejsan och välkommen Amatören...
Det skall börjas i tid, har försök att få frugans syrras ungar att uppskatta kaffet,
och lyckats sådär... 1 av tre, den enda som låter sig smaka är i din ålder..
Kul och än en gång välkommen.
//Thomaz:)

En av tre tycker jag är bra jobbat!
Fruktansvärt tråkigt med vänner som inte kan uppskatta kaffe. Men även mina föräldrar (speciellt pappa) som nästan nöjer sig med vad som helst, och känner ingen skillnad.

Tack! och förbered er på ett gäng dumma frågor...för är total nyböjare men med stort intresse!
 

Forumstatistik

Trådar
14,665
Inlägg
155,701
Medlemmar
19,363
Senaste medlemmen
IsseBisse
Topp