S: Rancilio Silvia, Rocky, bas mm

johey

Well-known member
SÅLD! Rancilio Silvia, Rocky, bas mm

Vad som finns är alltså en Rancilio Silvia med Rocky och den passande basen med sumplåda och låda för tillbehör. Grejerna är två år gamla men fungerar perfekt och är i fint skick. Tillbehörsmässigt medföljer en vanlig aluminiumtamper och en öppen dubbelpip till portafiltret.

Kom och hämta grejerna i Bromma! Jag klistrar inga frimärken på fröken Silvia. Däremot bjuder jag på en guidad genomgång av funktionerna på allt om du önskar. Och givetvis en kopp kaffe eller två.
:coffee:

Fem tusen eller högstbjudande.

Prissänkning 8 november! 4500 kr för hela kitet, under förutsättning att det plockas upp denna månad.
 

johey

Well-known member
Hehe. Ta en tur till Bromma och ta med dig pappa så ska han få smaka på kaffe. Du lär komma hem som ägare av komplett espressoutrustning! :)

Prissänkning! Nu är det 4500 kr för allt, men då ska det bort denna månad. Gäller givetvis alla. Först till maskin+kvarn.
:coffee:
 

PekkaB

Well-known member
Lite försent. Innan sommarn hade jag slagit till direkt! Nu saknar jag bara kvarn. Säljer du den separat eller? Denär väl inte av tjoff-tjoff-tjoff varianten va'?
Ska du uppgradera el har du tröttnat?
/Pekka
 

Amatören

Active member
Hehe. Ta en tur till Bromma och ta med dig pappa så ska han få smaka på kaffe. Du lär komma hem som ägare av komplett espressoutrustning! :)

Prissänkning! Nu är det 4500 kr för allt, men då ska det bort denna månad. Gäller givetvis alla. Först till maskin+kvarn.
:coffee:

nämen nämen åhhh... detta vill jag ju inte gå miste om. Min föräldrar skrattar dock bara åt mig. :blush:.

dom säger någt i stil med "vi vet hur det känns".
om dom nu vet detta tycker jag bannemej dom ska sätta sig i bilen och styra mot Bromma. :lol:
 

johey

Well-known member
Lite försent. Innan sommarn hade jag slagit till direkt! Nu saknar jag bara kvarn. Säljer du den separat eller? Denär väl inte av tjoff-tjoff-tjoff varianten va'?
Ska du uppgradera el har du tröttnat?
/Pekka

Jag har fått en intresseanmälan på endast Silvia, så jag kan eventuellt släppa endast kvarnen. Behöver du baslådan också så blir det ännu mer intressant. :) Jag vet inte vad tjoff-tjoff-tjoff-varianten är, så förmodligen inte. Det är en vanlig Rocky utan dosator. Ger lika perfekt resultat nu som när den var ny.

Jag har definitivt inte tröttnat, utan det är uppgradering som gäller. Nu flyttar jag snart till en bostadsrätt, så jag ska mecka in en större maskin med fast vattenanslutning i köket. :D
 

johey

Well-known member
Näe, den tjoff-tjoffar inte. Prisidé... Tja, totalpriset vill bli 4500. Får se vad jag får för eventuella bud på Silvian. :)
 

johey

Well-known member
Silvia är reserverad till på lördag. Kvarn och bas kvar. Kom med bud!

Tillägg: Ja, kvarn och bas kan skickas. Jag packar väl, men tar inget ansvar för postens hantering. Du väljer själv fraktsätt och betalar därefter. Helst ser jag dock att det hämtas på plats i Bromma. :)
 

johey

Well-known member
For the record: Fröken Silvia har nu fått en ny ägare. Kvarn och bas kvar, men med ett par spekulanter. :)
 

johey

Well-known member
Och nu är allt sålt. Lycka till, ni som köpte delarna! Jag hoppas och tror att ni blir supernöjda.
 

Forumstatistik

Trådar
14,632
Inlägg
155,467
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp