SM i Cappuccino!!

Molarin

Well-known member
4cdc.jpg


Dan Stenqvist ligger verkligen inte på latsidan just nu. Konferencier på Coppa di Nesta, Tamperprovare åt Impod och arrangör av SM i Cappuccino!

Just nu leder Daniel Chomieniec i konsten att göra 4 cappuccino på kortast möjliga tid. Kolla in Stenqvists blogg!
 

Stenqvist

www.danstenqvist.com
Underbart att ni uppskattar bloggen! Känner mig otroligt inspirerad för tillfället och det beror faktiskt på er! Utan alla uppmuntrande ord och mejl från hardcoremänniskorna på riktigtkaffe.se skulle jag inte ha några att skriva för. Tusen tack till alla proffs som äntligen har börjat tända till med egna bloggar och dessutom gör sig besvär att skicka in filmer till livsnjutarbloggen. Någon som nästan har varit ännu roligare än proffsklippen är 2 Cappu-tävlingen där man har fått komma in i nördköken. Underbart att se. Sedan vill jag rikta ett stort tack till David Molarin som stöttar mig otroligt fint här på riktigtkaffe.se och som driver på den tredje vågen på ett underbart sätt.
 

Molarin

Well-known member
Sedan vill jag rikta ett stort tack till David Molarin som stöttar mig otroligt fint här på riktigtkaffe.se och som driver på den tredje vågen på ett underbart sätt.

Du är då för snäll... :blush:

Har uppdaterat forumet i dag och ska försöka få igång bloggflödet igen... Någon som är bra på Carp?
 

Zalve

Well-known member
Och när man steg in på Stamfiket idag,, vad kunde man läsa då ? :lol:


4cappu.jpg


Bara att gratulera.

Trevligt snack och gott kaffe.
Fick med mig en påse från DaMatteo. Blir perfekt till morgonkaffet till melodikrysset på lördag. Rapport kommer givetvis :lol::coffee:
 

Forumstatistik

Trådar
14,632
Inlägg
155,467
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp