Bytes: Synesso mot Isomac

Tobiemme

Well-known member
har förgäves försökt hitta var man kan få tag på en "Isomac New" steamtip. är det någon som vet? eller ännu hellre har en i byrålådan? jag har en nästan ny 4-håls Synesso steamtip (ej turbovarianten) att skicka i utbyte om någon är intresserad.
 
C

crema

Guest
jag köpte en 2 håls på kaffemaskinen 30:- ifs inte "Isomac New" men det kommer att funka
 

Tobiemme

Well-known member
jag var där och frågade och de hade inte den som jag var ute efter, en med två riktigt små hål. :huh:
 

mrjohan

Well-known member
Köp en direkt från Isomac. Ring till dem på 031-778 58 20 och be snällt. Så gjorde jag för två år sedan.
 

Jemo

Well-known member
isomac säljer endast kompletta ångrör. för 380 kr plus moms och frakt. har du lyckats hitta något munstycke ännu Tobiemme? jag är nämligen på jag efter detsamma.
 

Tobiemme

Well-known member
jag fick samma svar när jag ringde dem – så svaret är nej. jag letar fortfarande.
någon som kan italienska kanske skulle prova att ringa Isomac utanför Milano och försöka charma av dem ett gäng ångmunstycken för svenska marknaden?
Isomac S.R.L. Costruzione Macchine Caffe'
20050 Macherio (MI), 17, VIA S. CASSIANO
tel: 039 2013480
;)
 

Tobiemme

Well-known member
tack – det ar en ännu bättre idé!
jag har nu kollat med Chris Coffee och de kan skicka några stycken hit med post på ca fem dagar. USPS tar ca 26$ för en sådan försändelse och själva munstycket kostar ca 10$ styck. så om jag räknat rätt så blir det typ 135 spänn för ett Isomac New – beroende på hur många vi blir som beställer. ( plus svenskt brevporto.) jag tänkte lägga min beställning på måndag kl 19 – så:

vilka vill vara med?

svara i tråden så försöker jag uppdatera.
(jag kan ligga ute med hundringarna – men betrakta er anmälan som bindande.)
 

Forumstatistik

Trådar
14,656
Inlägg
155,656
Medlemmar
19,354
Senaste medlemmen
EMJ
Topp