Dagens middag

lupoo

Well-known member
Köttfärs- och rotfruktsgratäng i "LCHF-style", vatten till det . Avslutades med en mezzo och en liten ruta mörkchoklad. Inte dåligt!
 

Faktor

Well-known member
Först: Smultronyoghurt, Leverpastejmackor och 1 cappu
Sen: Stor bit sockerkaka och en till cappu

Åh jag bara älskar mack-middagar! :) Speciellt om man köper hem lite extra gott bröd från lokala bageriet + roliga pålägg.

Ikväll ska det bli Etiopisk restaurang för min del.
 

Amatören

Active member
Chillimarinerade kycklingspett med tjatziiiki .
Fast jag är inte alls hungrig. :(

Uppdatering: kycklingen får vänta tills imorgon. Middagen blev..humm... en burk Ben&Jerry´s glass.
 

mts

Well-known member
plättar med lingon :D
mycket potatis och mixade kikärtor som gav en trevlig touch faktiskt, blir väldigt mycket matigare och nyttigare på ett kick!

(ja, jordgubbssylten åkte fram sen såklart)
 

Sunschein

Well-known member
Ikväll står fasan på menyn. Har dock inte bestämt vad som skall ätas och drickas till, så om någon har något trevlig förslag så mottages detta gärna.
 

fotogenicco

Well-known member
ingen aning, men det vattnas i munnen, det är så gott!

Själv blev det bacongryta, med lök, tomat, grädde, kryddat med spiskummin & chilli till detta blev det pasta. Helt ok faktiskt!
 

Cillalåda

Well-known member
Kycklingsoppa. Igår gjorde jag en italieninspirerad (primo paolo) pasta med zucchini, aubergine och paprika till det hade vi saftiga benfria kotletter. MUMS!
 

Sunschein

Well-known member
Kvällens middag: Ryggbif med potatisgratäng och grönsallad, till efterrätt bjöds det på jordgubbar med vaniljglass.
 

Daffy Duck

Well-known member
Två cheezeburgare från McD drive through, med en cappu från samma ställe till efterrätt.
Blä.
Men vad gör man när magen börjar knorra och kaffetarmen börjar suga en sen söndagkväll sittandes i bilen på väg söderut...
 

Senaste inläggen

Forumstatistik

Trådar
14,655
Inlägg
155,653
Medlemmar
19,354
Senaste medlemmen
EMJ
Topp