Kaffegalningens webshop, sveriges färskaste bönor!

Kaffegalningen

Brewtal kaffenörd
Mina damer och herrar, får jag be om störssta möjliga tysssstnad!:cool:



Padapampampampaaaa!!! Butiken är öppen. www.kaffegalningen.se



Här kan ni beställa sveriges, nej... världens mest färskrostade kaffebönor via postorder. Det finns ingen risk att bönorna är för gamla, de rostas nämligen on-demand.

Passa på och prova några av historiens mest omtalade bönblandningar och beställ singelbönor efter behag.

Men vänta, det finns mer! Gör er egna signature blend med U-mix!:eek:hmy::cool:
Ge mig en lista på bönor, fördelningsgrad mellan dessa i din specialblandning och jag ger dig en unik kaffeblandning som ingen tidigare skådat!

It´s true, it´s crazy, it´s Kaffegalningen!


... OK, nog med egenreklam nu. Sidan är launchad, bönorna är i lager, rosten är ipluggad och jag väntar med vågen i ena handen och kafferosten i andra. Beställ den som vill, andra kan låta bli.:)
 

hrbrun

Well-known member
KG, you rock my world! När påsen hemma är slut slipper jag åka ner på stan för att köpa kaffe! :)
 

theseal

Kaffeterroristen
flott roddat KG.

Jag får bara rekomendera alla här att ta och beställa en 4ESS rakt av. Den verkar peaka ca 1 vecka efter rostning och är då helt magisk.

!!
 
C

crema

Guest
jag ser inte till vilka blommor på hemsidan som du rekommenderar att bönerna passar till :D
 

Zapp

Member
Ohh yesh, har bara ett halvkilo "gamla" :) bönor kvar sen kommer det en beställning.
Tror ni 4 ESS funkar bra till orkideer :)
 

Thomaz

Well-known member
Kanonbra initiativ måste självklart testa!
När kan jag hämta 250 g av färskasterostningen??
Bor ju också som rostaren själv i Uppsala...
//Thomaz:cool:
 

Kaffegalningen

Brewtal kaffenörd
Kanonbra initiativ måste självklart testa!
När kan jag hämta 250 g av färskasterostningen??
Bor ju också som rostaren själv i Uppsala...
//Thomaz:cool:

Tjaa, jag kan skicka PM när det är dags. Men jag bor 2,5 mil utanför Uppsala, så det är en liten bit att åka med bil i alla fall... Gissar att bensinen går på ungefär samma som portot numera, om det inte blir dyrare att komma och hämta t.o.m.
 
Topp