Kaffegalningens webshop, sveriges färskaste bönor!

Thomaz

Well-known member
Ja det var ju intressant att jag kunde känna en skillnad..
Kanske behövs inte mörkare på denna böna..? Vi får se.
Man har ju hittils varit ganska utelämnad till den fördigrostade djungeln och uppenbarligen finns det mer att lära...
3F Lemon ?? menade du mig om denna ?
//Thomaz
 

Axel

Well-known member
Mm, du är bara i början av en onändligt stor djungel, vilken bara blir djupare ju längre in i den du kommer. Den ser inte mycket ut för världen till en början, men du skulle bara veta!
Angående 3F Lemon så var den riktad till kära KG.
 

Thomaz

Well-known member
Första shoten av Pushblandningen... 3 dagar gammal.
I mitt tycke en fet krääma från start, lite bubblig kanske, vänta några dagar till?
En bra stuns i smaken vettigt fyllig, kan förnimma espresson i munnen efter i allafall 40 min efter avslutad kopp.
Lurade även på frugan Monsoonen som föll i smaken, ett steg i rätt riktning
tills jag försökte mig på konststycket att poppa popcorn och justera malningsgraden på kvarnen. Gör inte det om du är gubbe!!! Skulle bara hälla i popcorn i pannan medan kvarnen gick... glömde locket på pannan när jag skulle kolla malningen, VIPS köket fullt med popcorn!!! Någon inte glad över Neerderiet.
Bifogar en bild på första shoten...
Skall städa nu,, ha dé
Thomaz
 

Bilagor

  • DSC00111.jpg
    DSC00111.jpg
    69.5 KB · Visningar: 54

johey

Well-known member
Wow KG, äntligen har du dragit igång verksamheten! Grattis! :)

Själv fick jag ju förmånen att beställa en betatest av Sälen för något knappt år sen, och det var ju helt kanon. Just nu har jag ingen adress (!) så det blir bökigt att beställa, men i vår blir det annorlunda. Då finns det chans att det blir prenumeration.

Trevlig webshop förövrigt. Kanske inte så "säljande" om man råkar hamna där utan att känna till bakgrunden, men det kanske inte är meningen?

Och dagens sökmotoroptimeringstips: Lägg en HTTP 301 redirect från http://kaffegalningen.se/ till http://www.kaffegalningen.se/ (eller tvärt om) så att google med flera förstår att det är samma sida. I annat fall riskerar sidan att bli bestraffad för att det finns två identiska sidor på olika domäner ("duplicated content").
 

Kaffegalningen

Brewtal kaffenörd
Wow KG, äntligen har du dragit igång verksamheten! Grattis!

Tacketack!:)

Trevlig webshop förövrigt. Kanske inte så "säljande" om man råkar hamna där utan att känna till bakgrunden, men det kanske inte är meningen?

Nej, det är mer eller mindre tänkt att det är forumister som hittar dit och beställer. Det är inte tänkt att växa sig till något jag kan försörja mig på, mer som en rolig bisyssla.:cool:

Och dagens sökmotoroptimeringstips: Lägg en HTTP 301 redirect...

Ska kika på det vid tillfälle. Men som sagt, det är inte planerat att jag ska skopa in kunder hejvilt, jag nöjer mig med att leverera till forumister. Då är man inte så sökmotorberoende. :cool:
 

Kaffegalningen

Brewtal kaffenörd
Wow, coolt! Nu har jag fått en hög med W3C validerade sidor från en medforumist också! :):lol:

Så nu behöver ingen annan ge sig på validerandet och ödsla tid på det.:cool:
 

Forumstatistik

Trådar
14,632
Inlägg
155,469
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp