Efterlysning - Dan Stenqvists tamper

Molarin

Well-known member
danstamper.jpg


Dan Stenqvist efterlyser sin tamper. Tampern är klarröd och av märket Coffee lab Design. Sågs senast på Solde i Malmö.
 

Massiv

Massivo utan o
..ett solklart fall,Tampern står hemma hos en Barista-groupie och dyrkas varje dag...!!Ledsen Dan,men detta tycks vara frukten av att vara en coffee celebrity.... ...........
...........Dan,jag har alibi...(jag lovar)
 

andcar

Well-known member
Jag tror att han drar en "fuling" eftersom han känner pressen att klara 1:20 på 4-cappu-tävlingen. Nu kan ha ju skylla på att han har "fel" tamper, och därav inte kommer upp i en bra tid... ;)
 

Massiv

Massivo utan o
..eller så är det en tampnapping...snart kräver dom lösen!! Skickar en bit av tampern för att visa dom menar allvar...Kanske dags att starta en insamling!!
 

Stenqvist

www.danstenqvist.com
Carlström brukar ha en förmåga att tappa ner min tamper i sumplådan. Han letade dock igenom hela sumpen i fredags, men den kan lika gärna ha försvunnit i torsdags när jag inte var på plats. Grymt att ha ert stöd.
 

Zalve

Well-known member
Det är inte fronten för tampernas befriande som har "lånat" den,, och du kommer få bilder på din tamper vid Frihetsgudinnan, London Eye och Pyramiderna, ?!

:)
 

Bjarne

Well-known member
Som de säger på C.S.I.: "The evidence has probably been TAMPered with"

Hoppas den kommer tillrätta. För snygg för att ha förkommit.
 

Tobiemme

Well-known member
ack o ve!
har vi börjat tala om den i imperfekt redan?
nej, vi har inte givit upp hoppet!
pärsajärnens befrielsefront kan omöjligt vara så onda att de nappat en sådan skönhet? någon annan måste det vara! må denne krypa fram ur sitt gömsle och återgälda järnet illa kvickt.
 

Buffeln

Well-known member
:D Stenis tamper har snart sett mer av världen än ägaren om jag känner alla photoshopälskande RK-medlemar rätt!
 

svartvest

Well-known member
Hoppsan är det inte Göteborgarna som lagt beslag på tampern...vad gör man inte för att få tag i en toppbarista...kidnappa en tamper.
 

Bilagor

  • dannes tamp.jpg
    dannes tamp.jpg
    87.5 KB · Visningar: 94

Stenqvist

www.danstenqvist.com
Jag är så himla tacksam att ni hjälper mig spåra den. Den har inte dykt upp än. Känns inte alls bra att den har varit i Paris...
 

Forumstatistik

Trådar
14,658
Inlägg
155,673
Medlemmar
19,355
Senaste medlemmen
peter.ohlsson
Topp