Bad Ass Machine!

AA

Skottjägare
Kees Idro i annorlunda färg! Vet inte om jag tycker den är snyggare än den polerade men den är definitivt annorlunda. Undra när Speedstern kommer i valfri färg?

4.jpg


Fler bilder finns på http://www.keesvanderwesten.com/at-the-workshop_bad-ass-machine.html

/AA
 

Ante

Well-known member
Läcker som få, hade det inte varit för den där röda lampan/knappen hade den varit helt perfekt.
 

tureflyttar

Well-known member
-Varför sätta en stor och röd knapp/lampa på fronten? Kunde man inte satt en diskret brytare eller tom kanske satt den mer bortgömd?

Den ska passa till hajgapet på sidorna förstår ni väll ;)

En sak jag har funderat på ett tag är hur man uttalar hans namn (är dålig på holländska)? Har du koll AA som har pratat med honom?
 

Kaffegalningen

Brewtal kaffenörd
En tvågruppare med en leva-grupp och en med rotopump vore kul!:cool:

Håller med om att det är konstigt att strömbrytaren ska se ut på det där sättet. Kanske måste den finnas lättillgänglig på framsidan av diverse bestämmelser, men då kunde han ha valt en snyggare strömbrytare...
 

tureflyttar

Well-known member
Jag har pratat honom och jag frågade faktiskt hur man uttalade namnet och det lät precis som engelskans case (kaejs).

Ha de´

/AA

OK! Tack! :)

Problemet är väll att resterande tr delar i hans namn också är svåra att uttala (i olika grad dock) :unsure: Du har inte koll på resten också? :coffee:

(Anledningen till att jag frågar är att det är kul att uttal det rätt om man diskuterar hans maskiner med någon!)
 

Forumstatistik

Trådar
14,632
Inlägg
155,467
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp