Stockholmstripp?

Stefan Böna

Mr Microtext
Stockholmstripp 2008-09-27!

Jag har lite lösa planer på att dra till Stockholm lördagen 27 september för att botanisera lite i kaffe.

Nu vet jag inte hur jag ska ta mig dit, men det blir nog tåg eller bil.

Nu kastar jag ut frågan om det är någon som vill följa med. Åker vi bil kan vi ju dela på soppan och parkeringen.

Jag har barnstol i bilen, så det får plats (i värsta fall) tre till i bilen, men då blir det trångt!

Som sagt, så är detta bara på lösa boliner än så länge, så jag kan inte lova att det blir något. Däremot finns planerna, även om de är högst preliminära. Hör av er om det är någon som vill göra mig sällskap!

//Stefan (som tänkt sig en dag i Stockholm med bara kaffe; inga kläder eller annat)
 

Stefan Böna

Mr Microtext
Nu börjar planerna ta mer konkret form. Det blir tåg eller, troligast, shoppingbuss till Stockholm och väl där blir det runt mellan olika ställen och affärer. Hela da'n. :D

Den som vill hänga på gör det. Jag åker ändå!

Förslag mottages gärna!

//Stefan (som ser fram emot en kaffedag utan en tanke på annan shopping och barn)
 

djneo

Well-known member
Hmmm jag ska till stugan den helgen inte bra... jag får hänga med nästa gång bra initiativ dock tycker jag :)
 

Stefan Böna

Mr Microtext
Tack Englund, josef och alla andra medlemmar på forumet jag ovetandes kan ha stött på idag, för en trevlig dag i Stockholm!

josef: Tack för americanon! Allt var kanongott!



Kolla bloggen för en närmare beskrivning av min dag i storsta'n! :)

//Stefan (som idag fick en ny kaffefavorit och tog hem en gammal dito för att rosta själv)
 

Forumstatistik

Trådar
14,658
Inlägg
155,673
Medlemmar
19,355
Senaste medlemmen
peter.ohlsson
Topp