baristashopen

Ernst

Well-known member
Snyggt! När beställde du?

Det kan ju iofs bli ett problem också. Om jag har slut på kaffe hemma och beställer idag. Sen får jag det på tisdag men då är det så pass nyrostat att det är inte drickbart förrän nästa helg... :)
 

psychozz

Member
Kan bara instämma! Rekomenderas varmt! Köpte kvarn och några påsar kaffe, varav Yirgacheffen var slut (fel lagerstatus), då ringde dom upp och ville ersätta mig med en extra påse (250g) av valfritt kaffe, detta följdes av 5-10 min diskussion om vilket jag skulle välja istället.
Bland den bästa servicen jag varit med om, speciellt i dessa tider då stora anonyma kedjor tar över allt mer (och har därmed skitservice).
 

raringen

Active member
Och det är så bra för jag bor i en liten ort, med förvisso en fantastisk kaffebar / Chokladbutik / annat man kan njuta av. Men sortimentet är trots allt begränsat.
 

Zalve

Well-known member
Ja dom har ju Idido Misty Valley, dessutom ganska rostat ganska nyligen,
får nog ta och beställa en påse eller två snart.
 

Marv

Well-known member
Jag har handlat därifrån ett par gånger och kan bara hålla med de är kanon.
Jag lyckades en gång få kaffe som var 1 dag nytt. Jag köper både hem och till jobbat så jag kommer ofta över 300kr så att det dessutom blir fraktfritt.
 

Leff

Active member
Måste instämma och ösa beröm över Baristashopen. Sitter i Spanien där kaffeutbudet är obefintligt, specialkaffekulturen likaså. Beställde från Baristashopen på torsdagen, leverans idag måndag. Helt otroligt faktiskt.
 

Senaste inläggen

Forumstatistik

Trådar
14,655
Inlägg
155,653
Medlemmar
19,354
Senaste medlemmen
EMJ
Topp