Delicerano jammar

Delicerano

Delicerano, Sundsvall
Ja då var det dags igen med första JAMMET FÖR HÖSTEN



DENNA GÅNG MED TVÅ SÖTA FRUKTIGA GÄSTER MED SAMMA INNEHÅLL MEN MED TVÅ AV SVERIGES FRÄMSTA ROSTARE - HAUGAARD vs COSTAS
ARICHA NR 9


Vi käkar en PIADINE, tuggar bönor, skummar latte, kör löv, träd, o hjärtan kanske nån glad gubbe osså... skall försöka att dela upp oss i lag denna gång där en plats skulle kunna vara bönor, en station vid mjölk och skummning, en station vid maskinen och espresso samt några som fikar... vad vet ja...


KANSKE KOPPAR VI EN LAKRITS SHOTT??????

PRIS: 65 bagis, TAR GJÄRNA UPP FÖRANMÄLNINGAR - RING MIG NÄR DU BOKAT AV ALLT ANNAT INTRESSANT FÖR ATT DELTAGA I DENNA SYNNERLIGA TREVLIGA ATOMOSVÄR

Vi kör ingång ca 18.30 men alla är dock varmt välkommna innan.

Mvh
Johan Modéer
Delicerano
0733-92 93 93
 

GLC

Well-known member
Ska göra mitt bästa för att komma den här gången också. Ser väldigt mkt fram emot Arichan...
 

GLC

Well-known member
Vill bara tillägga hur glad jag är över att bo i Sundsvall. Imorrn blir det Jam all night long.
 

Lassekongo

www.gokaffe.se
Attans, hm. Upptagen ikväll. Men jag är övertygad om att det blir trevligt ändå (eller kanske tack vare ...:D)

Ser fram emot bilder (GLC? Calobra?) och uttömmande beskrivning av de olika bönornas förtjänster.
 

GLC

Well-known member
Vi var ganska få ikväll, tyvärr. Ni som inte kom gick verkligen miste om något. Aricha no 9 var helt underbar. Testade både Haugaards och Costas.

Jag tyckte att Haugaards var bättre men det kan givetvis ha att göra med en mängd parametrar, typ temperatur, malning etc.

Risiga bilder med mobil, men dock bilder.
 

Bilagor

  • DSC00551.JPG
    DSC00551.JPG
    50 KB · Visningar: 10
  • DSC00556.JPG
    DSC00556.JPG
    62.8 KB · Visningar: 11
  • DSC00555.JPG
    DSC00555.JPG
    62.9 KB · Visningar: 13

Forumstatistik

Trådar
14,658
Inlägg
155,668
Medlemmar
19,355
Senaste medlemmen
peter.ohlsson
Topp