Vilka bloggar i vänsterspalten?

Molarin

Well-known member
Snart kommer det troligtvis att hända en del i vänsterspalten och bli mer plats över för blogg-flöden. För dem gillar ni väl?

Vilka bloggar vill ni ha där?

Var inte blyga att föreslå er egen blogg om den handlar övervägande om kaffe.
 

Daffy Duck

Well-known member
Självklart vill vi ha bloggar!
Stenqvists blogg är väl nästan självskriven!
Bloggarna är ju bara intessanta att ha i vänsterspalten om de uppdateras relativt ofta, och inte sådär en gång varannan vecka...
 

mts

Well-known member
blondinbella!!!!!!! (ja, det är ett fredagsskämt)
da matteo & haugaard brukar jag kika in på emellanåt, de är trevliga.
 

Massiv

Massivo utan o
Laboratorios blogg...Viva Espressi.....mycket bra inlägg varje gång,dessutom länkar han till allt han tar upp!! Dvs mycket bra info......Keep up the good work Mr. Lab...!!
 

Laboratorio

Active member
Laboratorios blogg...Viva Espressi.....mycket bra inlägg varje gång,dessutom länkar han till allt han tar upp!! Dvs mycket bra info......Keep up the good work Mr. Lab...!!

Tackar. Tyvärr är min frekvens på tok för låg för att vara intressant för detta ändamål. Jag har en tendens att posta längre grejer med bas i en tankekedja istället för att hålla på med korta dagliga grejer. Men som sagt, tack, alltid kul att någon bryr sig!
 
M

Medlem14302

Guest
Tack! Min Sambo har nu fått läsa din kommentar och förstår nu varför jag älskar att sitta framför datorn på Söndagar och nätter med att knåpa ihop nya tankar i bloggform. Tack ännu en gång.
 

josef

Well-known member
DC, dina inlägg är alltid fantastiska att läsa! Dina ögon för detaljer, livsnjutarstilen och kärleken till perfektion gör det så kul att läsa.
 

johey

Well-known member
Mhm, koppa.se är den enda blogg i min RSS-klient som inte handlar om politik och/eller fri mjukvara. :)
 

Molarin

Well-known member
Drop hittar jag ingen feed på. DaMatteo ska vara med men jag kollar på det. Arabicarobusta.se ska läggas till också.
 

Forumstatistik

Trådar
14,615
Inlägg
155,376
Medlemmar
19,320
Senaste medlemmen
Stormbringer
Topp