Mazzer Mini Manuale säljes

andcar

Well-known member
SÅLD!


Nu ska min "gamla" trotjänare få lämna källare och få sig ett nytt hem. Ett hem där den ska få jobba igen. :cool:
Den är silvermetalic till färgen och rengjord innan den fick gå i ide i källaren ett par månader.
Har nu under semestertider försökt att beställa ett par nya malskivor till den men inte hört något från Espresso XXL ännu. Hinner jag få dem så levereras kvarnen med nya skivor annars med de som jag har haft och de funkar bra.

Kvarnen finns i Umeå men den kan följa med mig på min "roadtrip" som jag snart ska göra. Kommer att åka från Piteå ner till Malmö (E4 hela vägen) och sedan upp till Göteborg. Därefter vidare till Västerås innan jag via Sala och Gävle letar mig norrut igen. Resan påbörjas den 25/7 då jag lämnar Umeå och avslutas i samma stad 14/8.
Diskret överlämnande, mot kontant betalning, kan ordnas på valfri adress eller parkeringsficka efter färdvägen.
Skulle till och med kunna "hjälpa till" med att ställa in den se till att det kommer en vettig espresso ur maskinen innan jag åker vidare på min resa... :cool:

Fakta om kvarnen hittar du här.

Pris med nya malskivor 3500:- och utan 3200:-

/Anders
 

andcar

Well-known member
Nu finns det en nytagen bild på kvarnen här.
Kvarnen är lite drygt två år nu, tror det var i april eller maj som den fyllde två år.
 

noad

Member
då fortsätter jag bombadera dig med frågor om kvarnen eftersom jag är intresserad
har du fått de nya malskivorna?
finns det några skönhetsfel på kvarnen?
 

Senaste inläggen

Forumstatistik

Trådar
14,652
Inlägg
155,618
Medlemmar
19,351
Senaste medlemmen
Zeepreeme2
Topp