RiktigtKaffe stängs kl 22.22

Ignatius Riley

Well-known member
Jag är otroligt tacksam för att riktigtkaffe.se finns och att du tar hand om sajten så bra.

Och nu verkar det som att sidorna laddar lite snabbare också, även när man som jag sitter med ett 3G-modem och har dålig mottagning (för mycket skog mellan mig och masten, det är värst på sommaren...)

Toppklass, Molarin.
Som vanligt!
 

Stefan Böna

Mr Microtext
Någon som vet hur det går med forumet?

Är det Storstrul och de sju små krångeldvärgarna, Molarin?

//Stefan (som hoppas att det löser sig för forumets eldsjäl(ar) när det gäller ettorna och nollorna)
 

Molarin

Well-known member
Är det något särskilt du tänker på?

Jag väntar på respons från han som gjort "stylen" så att jag kan få en uppdaterad version.
 

Bjarne

Well-known member
Jag tror det går bra. Har hittat få saker och Molarin har kvickt fixat :)

En sak är just motsatsen: Säkerhet vs Lättillgänglighet. Servern är av säkra/tuffa typen och det gäller att låsa upp bara det nödvändigaste, annars kommer råttorna in i lediga hål. Vissa saker måste testas innan man vet vad som ska öppnas, men i slutändan blir det både säkert och lättanvänt.

Jag har fullt förtroende för ledningen!
 

Stefan Böna

Mr Microtext
Är det något särskilt du tänker på?

Jag väntar på respons från han som gjort "stylen" så att jag kan få en uppdaterad version.

Nja, jag funderar bara på om det kommer att se ungefär likadant ut som tidigare, när allt är klart.

Med förstasida och hela profiler och så vidare; som det gjorde innan uppdateringen?

//Stefan (som kanske är helt fel ute och sitter med det färdiga nya forumet och då ber om ursäkt)
 

Molarin

Well-known member
Det kommer bli bättre. Nästa vecka börjar min semester, då ska jag lägga massa tid på RiktigtKaffe.
 

Forumstatistik

Trådar
14,667
Inlägg
155,720
Medlemmar
19,364
Senaste medlemmen
Knivmackan
Topp