Uppdatering

hrbrun

Well-known member
fint med nya featurern när man klickar på en bild. trevligare än öppning i ny tab/fönster.

way to go!
 

Fabian

Well-known member
Ja, det var grymt med bilderna!

Det är otroligt kul att du har gjort detta fantastiska forum och att du även orkar underhålla det! Mycket beundransvärt
 

Stefan Böna

Mr Microtext
Jäsikens Molarin, vilket otroligt jobb du gjort! :D

Ser och känns väldigt nytt och fräscht ut samtidigt som man känner igen sig! Många ny fina funktioner också! Guld!

Det enda jag kan komma på att jag kan sakna - och detta är inget jag inte kan överleva - är listan på förstasidan över de som är online.

Annars är det idel tummen upp från denna medlem! :D

//Stefan (som imponeras av det jättejobb hr Administrator lägger ned på oss andra kaffenerdar: heders)
 

djneo

Well-known member
Grymmt jobb Molarin all "cred" åt dig måste jag säga.

Jag saknar dock det att man kan se vad alla hade för maskin osv, var lite kul och se vad alla har när man skriver dock kan jag som Stefan leva utan detta också:D

En en gång grymmt jobb med sidan bra ställe att hänga på nu när man är hemma sjuk:D
 

Stefan Böna

Mr Microtext
Lunch är bra. Mitt rävgift är det inte...

En sak som slog mig och som kanske snarare handlar om ordval och sinnesstämning än om något annat är vännerlistan.

Visa bilaga 1949 Visa bilaga 1948

Kanske är det lite olyckligt att skriva att NN inte har fått några vänner än (vänster bild)? Skulle det inte kunna stå något liknande som när man kikar på sin egen (höger bild)? Kanske "Listan med vänner är tom"? Och kanske "Lägg till nn på listan" där under?

Bara en rent språklig syftningsreflektion...

//Stefan (som ibland tar på sig skärmmössan och leker språkpolis till allas förtret)
 

Bilagor

  • inloggad.jpg
    inloggad.jpg
    16.8 KB · Visningar: 9
  • utloggad.jpg
    utloggad.jpg
    25.7 KB · Visningar: 10

Ducceniclas

Well-known member
Jag tror, bara tror, att det skulle bara snyggare med en svart kant runt knapparna än den gröna som ligger där idag... - tänker på knapparna under snabbsvarsrutan.
Kanske till och med går att få dom lika prydliga som de andra knapparna?
 

Stefan Böna

Mr Microtext
Och när jag ändå är på G...

Vid listningen på första sidan står det "Titel, Användarnamn, & Datum" ovanför ämneskolumnen.

Torde inte ordet "Ämne" eller "Titel" räcka? Jag skulle nog rösta på det tidigare...

//Stefan (som inte tagit av sig skärmmössan ännu)
 

Ducceniclas

Well-known member
Sen står det "nya" istället för "nya inlägg" när man är i sin profil/kontrollpanel.
Ska ta en dubbel nu istället för att leta fel ;)
 

Stefan Böna

Mr Microtext
Hittade några detaljer till... Om man nu konsekvent ska hålla sig till svenskan... "Svar "med litet s, kanske...?

Visa bilaga 1951

Ska bifogde-filer-funktionen strykas nu när man kan skapa album? Annars bör nog pop-up-fönstret för den funktionen storleksförändras. Jag måste justera storleken för att använda funktionen...

//Stefan (som härmed tar av sig skärmmössan för den här gången och gömmer den långt inne i garderoben)
 

Bilagor

  • lite_mer.jpg
    lite_mer.jpg
    24.7 KB · Visningar: 13

Forumstatistik

Trådar
14,632
Inlägg
155,469
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp