Nån som vill köpa en GS/3?

AA

Skottjägare
Denna nyhet får mej att fundera på att sälja!
Jag kommer definitivt besöka Kees monter på mässan. Är den bara hälften så snygg som den gamla så finns risk att det läggs en beställning på plats den 19/6. :D

http://www.keesvanderwesten.com/at-the-workshop_new-speedster.html

För den som inte vet hur den gamla såg ut så

SPEEDSTER-groot1.jpg


/AA
 

Yirgacheffe

Well-known member
Klart att du skall ha en sådan där. Riktigt roligt hade det väl varit att komma över en av de ursprungliga
 

nissle

Member
Ja den är verkligen snygg... Väcker onekligen habegär:)

Någon som vet vad en sådan skapelse kommer att kosta??
 

AA

Skottjägare
AA ett ungefärligt pris för din gs3? Är tämligen intresserad.

Inte den blekaste. Det beror på om och när det i så fall blir. Den nya speedstern kanske är sketful eller nåt, kostar jobbigt mycket och levtiden kanske är år och då behåller jag maskinen.

/AA
 

josef

Well-known member
haha det blir åtminstone axel och jag som kommer bråka om gs/3an om du säljer ;)
 

AA

Skottjägare
Pågar och töser,

Min maskin är INTE till salu. Jag ber om uräkt för att min rubrik skapade oönskade tankar innanför skallbenet. Den dagen då maskinen skall säljas så kommer det att läggas upp en annons på annonsforumet. Den dagen är förmodligen långt borta (minst 1 månad ;)).

No more PM please! :)

/AA
 

MartinForsberg

Well-known member
Något som vet vad det är för fabrikat på den dubbla manometern som sitter på den hottade GS3an? Jag har sett den på några olika maskiner men inte kunnat få tag på den.
 

AA

Skottjägare
Något som vet vad det är för fabrikat på den dubbla manometern som sitter på den hottade GS3an? Jag har sett den på några olika maskiner men inte kunnat få tag på den.

Ingen aning.
Måste påpeka att Speedstern inte är någon hottad GS3:a. Den skiljer på fler punkter än den liknar.

/AA
 

Forumstatistik

Trådar
14,632
Inlägg
155,471
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp