RiktigtKaffe Live Forum - Göteborg 1 juni

Molarin

Well-known member
RiktigtKaffe.se i samarbete med Mahogny bjuder in till
RiktigtKaffe Live Forum

Söndag 1 juni står herr Molarin bakom disken på
Mahogny Grandpassage
med 100% robusta i kvarnen!

Öppet 12-16
Titta gärna förbi!

Vi ska försöka fixa lite kul grejer
men inget är spikat ännu. Stay tuned!

 

Molarin

Well-known member
Blev ni rädda? Det kommer att finnas blandningar med mindre robusta i också, ni kan vara lugna...
 

Molarin

Well-known member
Om det blir någon happening så kommer en tid att utlysas. Jag är där under öppettid 12-16
 

wesaft

Well-known member
Live Forum, vad betyder det?
Är det samma sak som en träff eller fest?
eller kommer du postsa live på forumet med laptop eller något annat live stream eller så?

Är jag hemma kommer jag givetvis förbi och hänger.
 

Molarin

Well-known member
Live Forum... Tja, du går dit och postar ett inlägg verbalt. Sedan kanske någon svarar... Eller skriker: Troll!
 

djneo

Well-known member
Tycker ni verkligen ska slänga upp en webcam så man kan kolla lite, vore coolt.:)
 

Pac

Maskindoktorn
Finns det ingen som kan förbarma sig och komma dit med en trådlös anslutning(3G) som Molarin kan få låna?

Är det någon som är en fena på att sätta upp webcams?? Jag bjuder mer än gärna på en kopp kaffe om jag får ställa några frågor samtidigt. :)
 

theseal

Kaffeterroristen
Har ju min 3G-flatratedongel och min sunkiga inbyggda webbcam på laptoppen att låna ut...
 

Heffa

Well-known member
Inte omöjligt att jag tittar förbi och provar robusta-blandningen (eller kan det räknas som en blandning om det är 100% robusta? :unsure: )

När jag tänker efter så har jag nog aldrig varit på Mahogny tidigare, så det kan ju bli två nya upplevelser.
 

MaZ

Well-known member
Säl, finns en Fon-spot på Vä Hamngatan 17...

Blir till att svina upp en redig antenn. :)
 

Molarin

Well-known member
Idag praoade jag bakom baren. Har känt min första barista-shake! Fasiken att man ska bli nervös när det är skarpt läge, jag trodde faktiskt inte det... Allt gick bra annars, förutom att jag inte kunde lära mig namnet på min kollega. Hon Josefina, Karolina eller vad hon nu heter... ;)

Kaffet var inga problem och mjölken blev godkänd. Det svåra var smörgåsar, priser och rutiner. Men jag känner mig lugn inför nästa söndag.
 

Forumstatistik

Trådar
14,632
Inlägg
155,468
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp