Espresso Jam i SUNDSVALL Tis 20 Maj Kl 18,30

Delicerano

Delicerano, Sundsvall
Ja då var det dags igen, faan va sköj....

FÖR ER SOM INTE VILL MISSA EN HÖJDARE KOM DÅ OCH AVNJUT EN RIKTIGT GOING - AUSTRALIA BIN 35 - DET NI!!!!!

Som vanligt är alla varmt välkommna, med eller utan kunskap. Vi käkar en PIADINE, tuggar bönor, skummar latte, kör löv, träd, o hjärtan kanske nån glad gubbe osså... skall försöka att dela upp oss i lag denna gång där en plats skulle kunna vara bönor, en station vid mjölk och skummning, en station vid maskinen och espresso samt några som fikar... vad vet ja...

SÅ MISSA INTE DENNA (eller någon) GÅNG, alltid nåt nytt...

PRIS: 65 bagis

Vi kör ingång ca 18.30 men alla är dock varmt välkommna innan.

Mvh
Johan Modéer
Delicerano
0733-92 93 93
 

Calobra

Alnö Kaffehus
Kommer helt klart. Dock må jag nog ta med knoddarna. De får ta en cappucino och se på film på datorn. Kan nog inte stanna så länge pga det då.
Funderar på att ta med rostaren så kör vi en rostarstation för de som är intresserade.

Borde köra lite stationsvis tror jag. För att sprida ut oss lite.
 

fr0

New member
Det blir av! Och jag skulle nog kunna tänka mig en skummad O'boy som omväxling, fixar du en till mig också GLC?
 

GLC

Well-known member
Som forumnörd så hypar jag detta event en gång till.

Inga långväga gäster som vill ta tillfället i akt att träffa Sundsvalls kaffe-elit? :)

:coffee:
 

fr0

New member
Kul att ni gillar den! Det blir som sagt ingen höjdarkvalité med mobilkameran och Youtube gjorde den ännu sämre, men innehållet visar ju att vi hade kul iallafall! Nästa gång blir det en bättre film, och förhoppningsvis kan jag lyckas lite bättre med mjölkskumningen också :)
 

GLC

Well-known member
Very nice!

Andcar och Boris, hoppas ni kan dyka upp någon gång framöver igen!
 

Forumstatistik

Trådar
14,632
Inlägg
155,471
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp