Sidan 2 av 5 FörstaFörsta 1234 ... SistaSista
Resultat 9 till 16 av 34
    Citat Ursprungligen postat av botze Visa inlägg
    Tack för alla tips! Marmelad är mitt favvocafé och jag är där ofta, har missat att man även kunde köpa deras bönor
    Klart du kan! Kom in på stört så vi får ett ansikte på dig och kan visa dig våra bönor!
    ...säger Karin och lommar direkt tillbaka till kaféet och skyltar om...

Citat Ursprungligen postat av Jutta Visa inlägg
    Klockan 00:46
    Här snackar vi dedikation till jobbet...

Citat Ursprungligen postat av Jutta Visa inlägg
    Klart du kan! Kom in på stört så vi får ett ansikte på dig och kan visa dig våra bönor!
    Har faktiskt blivit serverad av dig flera gånger men varit otrevlig nog att inte presentera mig sen kanske det är en överdrift att säga att jag är där "ofta" men 1-2 ggr/månad är för mig "ofta"

Blir det förresten någon Bruno Gilato i år?? Den är gooooooooooooooood!!!!!!!!!!!!!!!!

Citat Ursprungligen postat av botze Visa inlägg
    Har faktiskt blivit serverad av dig flera gånger men varit otrevlig nog att inte presentera mig sen kanske det är en överdrift att säga att jag är där "ofta" men 1-2 ggr/månad är för mig "ofta"

Blir det förresten någon Bruno Gilato i år?? Den är gooooooooooooooood!!!!!!!!!!!!!!!!
    Det var det värsta! Tala ur skägget nästa gång, jag sa just till Essenzatjejen att jag har "stenkoll på alla besök från forumet", men tydligen inte!
    Vi ses!

Vilket kaffe ska bli det första att malas i min nya kvar när den kommer (om den kommer nån gång)?
    Några tips? En indian från Hisingen eller något pålägg från Majorna? Kanske lite De Sica från Storgatan?
    Tack för kaffet!

Kör vi en sommarbild på det.

Coffee is not my cup of tea.

Citat Ursprungligen postat av doppio Visa inlägg
    Kör vi en sommarbild på det.

Där har vi stans godaste glass! Kommer vi få se den vagnen även i år?? Jag fick inget svar på det! Tidigare har Poyan (heter han va?) pratat om att ta in iransk glass som han påstod var ÄNNU godare - kan vi möjligen få se det??

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •