Kaffeträff: Örebro?

Stefan Böna

Mr Microtext
Kaffeträff: Örebro 11 maj 15.00!

Hur är det? Finns det något intresse för att dra ihop ett gäng i Örebro (med omnejd)? Jag menar, det börjar bli varmt ute, uteserveringarna ploppar upp och vi är ju några i alla fall här i stan.

Vad säger ni? Nå't att fundera på? Det behöver ju inte vara något studiebesök eller liknande; kan ju räcka med en trevlig fikapaus någonstans...

//Stefan (som tycker det skulle vara skoj att träffa forumfolket på riktigt; IRL, som man säger)
 

Tobias

Well-known member
i'm game och jag vet att en till e det. trevligt initiativ! folk i omnejd och besökare kan väl joina om de vill!
 

Stefan Böna

Mr Microtext
Se där! Det fanns några till i alla fall! :D

Vi kan väl avvakta ett litet tag till och se om det blir fler. Säg en vecka till?

Sedan kan jag väl ta på mig att PMa alla och så sätter vi ihop nå't?

//Stefan (som ska fundera på vad man kan hitta på för aktivitet som kaffeforumsträff)
 

Stefan Böna

Mr Microtext
Vad sägs om en söndagsfika på BaraVara den 11 maj?

Vi har ju inga skojjiga rosterier att besöka här i närheten, men en dubbel espresso (eller två eller något annat) hos Matteus är väl inte fy skam det heller?

//Stefan (som inte kan komma på något bättre än så, tyvärr)
 

Stefan Böna

Mr Microtext
De som vill kan ju komma till BaraVara den 11 maj vid tretiden. Jag ska se till att vara där - kan stå utanför bredvid glassluckan - vid tre. Och, som värsta turistguiden: titta efter min neongröna messenger-bag.

Vi ses väl där då?

//Stefan (som hoppas på bra väder och god uppslutning)
 

djneo

Well-known member
Hoppas ni blir många! Tyärr kan jag ju inte komma.

Kan inte någon ta lite bilder så man får se på gemenskapen i vilket fall.:blush:
 

Stefan Böna

Mr Microtext
Bumpar upp denna tråd en gång så att ingen missar tiden!

De som vill kan ju komma till BaraVara den 11 maj vid tretiden. Jag ska se till att vara där - kan stå utanför bredvid glassluckan - vid tre. Och, som värsta turistguiden: titta efter min neongröna messenger-bag.

Vi ses väl där då?

//Stefan (som hoppas på bra väder och god uppslutning)
 

Zalve

Well-known member
En till här,, tyvärr är jag på resa med jobbet den 11'e., men hänger gärna på nästa gång.
Jobbar borta i veckorna, så en helgdag passar mig fint.
 

Stefan Böna

Mr Microtext
Så var det dags då! :D

I morgon eftermiddag. 11 maj (från) klockan 15. Utanför BaraVara.

Jag tar min neongröna messenger-bag som kännetecken.

Vi ses väl där?

//Stefan (som verkligen ser fram emot detta och hoppas att det kommer många trevliga kaffeälskare)
 
Topp