Kaffets värld på tv4.se

Roenbaeck

Well-known member
Det var ganska korta klipp på sajten. Någon som såg programmet på TV och kan avgöra om det är samma material som finns tillgängligt? Ifall att jag måste börja leta repriser ;)

Exakt när och i vilken kanal/program gick kaffets värld? Hittar det inte i TV4s tablåer.
 

Molarin

Well-known member
10.42 i söndags, som en del av nyhetsmorgon gick iallafall det första programmet som var sisådär 3,5 minuter långt. (Eller kanske 6 minuter, alldeles för kort iallafall)
 

wesaft

Well-known member
Jag var förvånad att han inte svarade att de ställen som serverar för stor espresso inte vet hur man gör.
Men jag vet hur han tänkte, vissa gillar strama ristretto mm.
Men jag tror Kristin menade när man får en enkel i en 10cl kopp upp till kanten utan crema, blää.

Annars bra program, Remheden gjorde ett bra intryck i rutan tycker jag.
 

lupoo

Well-known member
Annars bra program, Remheden gjorde ett bra intryck i rutan tycker jag.

Lite besviken är jag, inte på Daniel R han är ju hur trevig som helst. Men denna "snuttifieringsTV" :angry: . Jag orkar i alla fall hålla intersset uppe i alla fall 25 minuter (vet inte om jag ör unik ;) ), dessa 6 minuter gör att det känns som det är slut innan det börjat.
 

minicmars

Well-known member
I don´t get it. That was exactly what I saw, then the journalist said kaffet värld is coming next sunday....so there´s no new program this weekend?
 

MaZ

Well-known member
"Sidan du sökte finns inte på TV4.se
Kanske har du skrivit fel? Kontrollera stavningen. Det kan också
vara en sida som inte längre existerar.

Till förstasidan
Tillbaka till föregående sida"
 

Senaste inläggen

Forumstatistik

Trådar
14,655
Inlägg
155,655
Medlemmar
19,354
Senaste medlemmen
EMJ
Topp