Kaffets Värld

Yirgacheffe

Well-known member
Är det någon som vet hur dags "Kaffets värld" med Remheden & Sidekick Stenqvist kommer sändas imorgon. Tänker att det vore kul att se, men vet inte riktigt om jag klarar av att vänta ut en hel sändning av Nyhetsmorgon Söndag:nowink:
 

hahaha

Well-known member
...lite längre ner i länken hittar man en liten intervju och två klipp med Barista Cup-vinnaren Daniel Remheden.
 

Stenqvist

www.danstenqvist.com
Hallå vänner!
Det är lite spännande detta, det är inte helt säkert att jag dyker upp i rutan. TV4 knorrade lite över att de skulle gå från studion i nyhetsmorgon till en annan studio i själva kaffeprogrammet. Kan hända att hela grejen med kaffeköket är bortklippt. Jag vet med andra ord inte själv om jag kommer att få tid i rutan eller inte...spännande spännande..:)
 

hrbrun

Well-known member
Bra tips.

Det är väl bara synd att TV4 är sådana klåpare. Det är svårt att inte bli lite lätt irriterad på progmaledarduons småsnack och trevlighet... Eller är det bara jag som fortfarande har lite morgonhumör i kroppen...? :)
 

Wannabe

Well-known member
Bra tips.

Det är väl bara synd att TV4 är sådana klåpare. Det är svårt att inte bli lite lätt irriterad på progmaledarduons småsnack och trevlighet... Eller är det bara jag som fortfarande har lite morgonhumör i kroppen...? :)

Om ni inte sett Morgonsoffan på SVT är detta ett klockrent tips.
Här paroderas det friskt med denna eviga morgonkäckhet.
Onsdagar SVT1 kl 21.30. Programmen finns också på nätet på SVT Play.
:)
 

Stefan Böna

Mr Microtext
F-n, vad var det att sitta och vänta på? :angry:

Jätteskoj för Daniel att få göra denna resa (verkligen), men det känns som om man kan få denna info bara genom att läsa någon kaffebok (t ex "Svenska Kaffeboken"). Så sett var det ju ganska trist. Och fem minuter (om ens det)? Nej, det känns som om man inte behöver passa TV4 varje söndag i X antal veckor. Förhoppningsvis kan man se alltihop i ett svep längre fram!

Något TV4 borde ha gjort var att klippa ihop ett par halvtimmar av detta och sända det vid 20-snåret någon dag. Typ som bygg- eller reseprogrammen.

skulle jag definitivt titta!

//Stefan (som, återigen, blivit besviken på genomförandet av en bra programidé - typ: se trailern istället)
 

Forumstatistik

Trådar
14,665
Inlägg
155,701
Medlemmar
19,363
Senaste medlemmen
IsseBisse
Topp