EspressoJAM á la DELICERANO 15 April

Lassekongo

www.gokaffe.se
Hej!
Vill bara påminna om att det är dags igen för träff på Delicerano. Denna gång har jag troligtvis med 3-6 personer som behöver nördifieras. Vore trevligt ifall vi skulle kunna vara fler än en handfull enbart. Kanske får vi med någon mer långväga forumedlem??

Som vanligt gäller specialerbjudandet från GoKaffe om Aeropress för 300 kr på plats, vid detta tillfället.

Ja, kanske ska ta lite detaljer. Det kostar 50 kr men då ingår lättare mat samt fri tillgång till en Marzocco espressomaskin. Johan finns på plats och delar med sig av sin kunskap om hur man gör espresso på bästa sätt.
Datum: 15:e april
Tid: efter kl 18.00
Plats: Delicerano, Sjög 7, Sundsvall (mitt emot Kulturmagasinet)

Man behöver inte anmäla sig eller så utan det är bara att dyka upp.
 

GLC

Well-known member
Underbart. Jag kommer som vanligt!

Förresten, är det inte den 22:a som det är dags att köra? (3:e tisdagen i månaden var det väl sagt?)
 

Lassekongo

www.gokaffe.se
Öh, jo.
1:a tisdagen 1/4
2:a tisdagen 8/4 samt
3:e tisdagen 15/4

Jag får 15/4 till den 3:e tisdagen i april.
 

Calobra

Alnö Kaffehus
Kul om du får med dig folk LK.

Förbered dig på att ta med en CR100, och som vanligt lite kaffe.

Jag ska göra mitt bästa att också komma med lite folk. Du vet hur det är...cyklist med kaffeintresse - har inga kompisar :)
Som det ser ut just nu så kanske jag får ta med mig knoddarna också. Brukar fixa sig med en DVD som underhållning.
 

GLC

Well-known member
Haha, du har rätt LK. Har däremot för mig att Johan sa den 22:a så det kanske skall kontrolleras innan vi dyker upp där den 15:e.

Eller så har jag druckit för lite kaffe idag, och kan inte tänka ordentligt :coffee:
 

Delicerano

Delicerano, Sundsvall
Den femtonde 15 april kööööör vi!!!

Skall lägga till en ny tråd, samt sätta upp en affish på cafeet så att ingen kan missa den, DOCK har jag räknat igenom alla kostnader med nåt att äta, tex en panini, mjölk, kaffe, + allt annat är ca. 60 kr och därmed tänkte jag ta ut 65 kr, är det ok!
 

Senaste inläggen

Forumstatistik

Trådar
14,655
Inlägg
155,652
Medlemmar
19,353
Senaste medlemmen
Massor
Topp