Ny tamper!!!

Cillalåda

Well-known member
Då äntligen kom min nya tamper! Interrogativo, tung o go i handen. Stora don ska det va :lol: Tack min härlige svåger nu har jag äntligen nåt att samla på, tampers o sockerpåsar. :D
 

josef

Well-known member
köpte ny tamper igår på kaffemaskinen. Inget speciellt märke, men för 625 spän fick jag en riktigt tung och skön tamper från finland, helt solid i rostfritt stål. Tyngre än interrogativo kan jag säga.. ;) Ligger minst sagt perfekt i min hand! Och det är ju det viktigaste
 

shogun

Well-known member
köpte ny tamper igår på kaffemaskinen. Inget speciellt märke, men för 625 spän fick jag en riktigt tung och skön tamper från finland, helt solid i rostfritt stål. Tyngre än interrogativo kan jag säga.. ;) Ligger minst sagt perfekt i min hand! Och det är ju det viktigaste

Ja, jag testade den och den är verkligen en massivt gedigen Tamper. Mycket härlig känsla när den hanteras. Bara att gratta dig till den och grattis Cilla till den fina du numera lägger "vantarna" på.
 

Trastevere

Active member
Roligt att du tycker om tampern Cillalåda! Jag tycker själv att den är min bästa tamper, åtminstone hittintills... :)
 

MartinForsberg

Well-known member
Grattis!

Jag har en likadan!

Köpte den innan jag var medlem här på forumet, jag hade bara ett krav: att jag skulle kunna tampa ordentligt med tanken på att jag har brutit min hand och den inte funkar som den skall, värker till och med för enklare musarbete!

Men det där med sockerpåsar får du förklara lite mer!
 

Dunne

Well-known member
jag kör en Esclamativo, den är bara 51mm så den är inte så jättetung. Men grymt bra iaf...och mycket snyggare än Interrogativon ;)
 

Dengue

New member
Samla sockerpåsar???
Jag har en värsting! Från Hotel Nacional de Cuba, Havanna, Cuba.
Tjacka dyrt???;)
 

Forumstatistik

Trådar
14,658
Inlägg
155,668
Medlemmar
19,355
Senaste medlemmen
peter.ohlsson
Topp