Göteborg Allra bäst i Gbg? :)

C

crema

Guest
kan ju alltid parkera på heden och ta en promenad till KM
 

MaZ

Well-known member
Heden och husbil? Lär inte finnas en pinal kvar i blien och t o m vattentanken lär vara slangad torr.

Prova, låter som ett kul expriment.
 

zix

Well-known member
ajaj då!
Ja, jag har inte själv stått där med husbil över natten. Bara med vanlig.
 

jodah

Well-known member
Det är bra, mera tips vill vi ha:)
Även dåliga tips är bra tips så man vet vad som ska undvikas.

Det brukar inte vara uppskattat att man övernattar på parkeringsplatser utan man brukar bli hänvisad till campingar eller ställplatser.

Så övernattningsfaktorn behöver ni inte ta med i beräkningarna det får vi nog göra utanför stan.
 

GuruX

Well-known member
Heden och husbil? Lär inte finnas en pinal kvar i blien och t o m vattentanken lär vara slangad torr.

Prova, låter som ett kul expriment.

Hihi, ja annars är parkeringen gratis vid Galileis Gata i Bergsjön. Fast då kanske man inte vill sova i husbilen över natten.

Nä men det är rätt lugnt. Jag bodde ett halvår i Bergsjön, utan komplikationer. Fast inte i husbil iofs =o)
 

Buffeln

Well-known member
Är det spänning man är ute efter så är nog Ångpannegatan det mest spännande stället i Göteborg just nu. Om man sedan skriver något nedlåtande om respektive MC-klubb på varje sida av husbilen så kan det nog bli riktigt intressant! :D
 

jodah

Well-known member
Annars kan man skriva "support your local angel" på sidorna på bilen så kan man lämna den olåst.:)

Närvaron av en MC-klubb brukar vara väldigt dämpande av småtjuveriet.

Men, denna tråd handlar ju om bästa kaffestället i Göteborg så vi får nog återgå till det.
Vi kan starta en ny tråd om "the secret step to descent parking in Gothenburg"
Jag bara kidnappade tråden lite ;)
 

Senaste inläggen

Forumstatistik

Trådar
14,652
Inlägg
155,618
Medlemmar
19,351
Senaste medlemmen
Zeepreeme2
Topp