Öppet på påskdagen?

mag

Well-known member
Non Solo brukar ju vara ett säkert kort. Mellqvist har även öppet söndagar, kanske även denna söndag. Magasin 3/ Cocovaja kanske, kolla hemsidan.
 

Fabian

Well-known member
Stället där jag jobbar i "kings garden"(vill inte skriva svenska benämningen, är rädd för kombinationen chef+google) har öppet. Men jag måste säga att jag gillar inte blandningen som är hemlig och typ femtio år gammal. Inte bönorna då, men proprtionerna :) Blir bara bittert och beskt hur man än gör. Dyrt är det också. Hehe, bra antireklam jag gör för mitt ställe :D
 

Molarin

Well-known member
Jag kommer ju med båten till Strömkajen... Så om jag är riktigt kaffesugen kanske jag tittar in... Annars blir nog Norrmalmstorg första anhalt.
 

Fabian

Well-known member
Cappuccinon blir alltid god i alla fall. Bitterheten gör sig ganska bra med mjölk faktiskt
 

Molarin

Well-known member
Nu är jag på väg in till stan. Om någon vill ta en kopp med mig så nås jag på david@ riktigtkaffe.se eller 0730 852525
 

Molarin

Well-known member
Cocovaja-stängt
mellqvist-god enkel
raptis-stängt
Frapino-god enkel, bra cappu och maffig macka.
 

Roenbaeck

Well-known member
I Grytgjutargången mellan Drottninggatan och Slöjdgatan (mitt emot nya Souk-gallerian) finns ett litet kaffeställe som heter Deli Caffe. Nu har jag ingen aning om de har öppet idag, men de brukar ha öppet när butikerna ikring är öppna. Det sägs att ägaren, som oftast själv också står och serverar, tidigare var associerad med Sostas. Hursomhelst så gör de riktigt gott kaffe, så om du är i stan, ändå provar på ställen och råkar gå förbi där, ta då en kaffe.
 

Forumstatistik

Trådar
14,663
Inlägg
155,693
Medlemmar
19,363
Senaste medlemmen
IsseBisse
Topp