Mezzo.

Essenzatjejen

Well-known member
Under morgondagen hade jag tänkt ta tag i ett kaffekladd jag har planerat länge.
Därför postar jag ett inlägg så att ni här inne kan hålla koll på mig att jag faktiskt tar tag i det hela.


Vad det är som ska bakas kan jag inte riktigt avslöja än. Men som rubriken antyder är det en Mezzo-inspirerad efterrätt som är på g.

Men det blir till kvällen. Om jag inte har postat något innan tolvslaget får ni ee... ngr ideér? Slå mig?:nowink:
 

Essenzatjejen

Well-known member
Tummen är ur!

KLICKA!

Ena halvan: Kaffe+mörkchokladmousse
Andra halvan: Vitchokladmousse samt grädde.

Å jag vet att theseal kommer vilja slå mig hårt pga avsaknaden av Mezzoglas. Sjukt ledsen. Verkligen. Jätte.
 

Molarin

Well-known member
Hmm... Jag raderade lite inlägg här. Nu får ni tamejtusan lugnan ner er med allt OT. Snusk dessutom! Fy! :D

/AdMol
 

martook

Well-known member
Hah, Molarin skämdes så över sitt inlägg att han rensar bort en massa annat också... dålig stil tycker jag, snusk är ju skoj! :D


Det såg iaf bra gott ut måste jag säga, skulle ha kommit och hälsat på dig förra helgen när jag var i götet, hade du fått bjuda mig på nått gott. Åt iofs en kanongod tre-sorters-choklad-tårta istället, det dög som substitut :)
 

Forumstatistik

Trådar
14,658
Inlägg
155,673
Medlemmar
19,355
Senaste medlemmen
peter.ohlsson
Topp