Sidan 5 av 5 FörstaFörsta ... 345
Resultat 33 till 37 av 37

Ämne: Jutta tvåa!

Citat Ursprungligen postat av M.ito Visa inlägg
    Vi skulle kunna skicka lite kaffe runt land o rike! Skicka ett mail till karin@kafemarmelad.se så ska vi nog kunna fixa det hela.

Vill också tillägga att vi på kafé marmelad tar inget ansvar för den aningen underliga men välformulerade liknelsen till "barnkalas med läderbögar". Dock tycker jag att kaffet är så sjukt jävla gott att jag hade gjort volter om jag kunnat. Men barnkalas med läderbögar vet jag inte... hehe!
    Molarins exakta beskrivnig är ju:
    "Som ett barnkalas med tyska läderbögar!"
    Vet dock inte riktigt åt vilket håll just detta med "tyska" för smakpreferensen

Administrator Molarins avatar
    Reg.datum
    mar 2006
    I dag flushade jag lite längre och fick fram många mörka bärtoner! Då försvann eftersmaken...

I morgon går de sista bönorna åt till lite överdoseringstest.

Citat Ursprungligen postat av M.ito Visa inlägg
    Vill också tillägga att vi på kafé marmelad tar inget ansvar för den aningen underliga men välformulerade liknelsen till "barnkalas med läderbögar".
    Poyan, tala för dig själv! Dra inte in mig i det här. Jag älskar barnkalas, Tyskland och läderbögar. Helst i kombination.

Vad gäller Krusmyntan (ja, det är ju ett vedertaget uttryck i kaffevärlden nu förstår ni väl, och BTW, syrran heter Esmeralda i andranamn...) så skickar jag mer än gärna ut påsar! 250 g, 85:- plus frakt. Passa på medan vi har dem inne, har sålt två påsar bara idag! karin@kafemarmelad.se.

Nu, te!

Det var som sjutton, tyska läderbögar, där ser man. Synd att man inte är i landet, annars hade jag tjakkat en påse.

Svårare att hitta bra kaffe här i Vietnam än man kan tro, återkommer kanske om det vid tillfälle.
    Coffee is not my cup of tea.

whoa, vietnamn! har du testat kopi luwak?

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •