Dagens Kund.

MartinForsberg

Well-known member
Håller med om det du skriver, men lunchen kanske var deras enda stund att "vela sönder sig" plus att de kanske inte visste exakt vad de kunde få och hur duktig du var! Det är ju tyvärr inte alla ställen med espressomaskiner som har någon som kan sköta maskinen utan det smakar ibland bryggkaffe även på sådana ställen!

Mmmmm, gammalt bryggkaffe... precis som nu på jobbet.... gör att jag längtar hem till maskinen massvis!!!
 

jodah

Well-known member
Lunchresturangen som jag gick på regelbundet (resturangen flyttade desvärre)
jobbade en rätt rivig tjej.

När det var högtryck och långa köer så lärde man sig rätt snabbt att; stod man vid disken så ska man ha bestämt sig.

En sävlig figur stod framför mig i kön på nämda resturang en gång, och efter en stunds inre debatt kom han på att fråga hur fisken var i dag.
DEN ÄR PLATT OCH DÖD!!! fick han till svar sen var det visst min tur.:lol:
 

jodah

Well-known member
Det låter som en stackare som inte trivdes med sitt jobb där...:huh:

Hon trivdes nog jättebra, tror det var hon som drev stället + en catering.
Och vi gillade henne:)
Ska väl tillägga att det var tidig lunch när alla hantverkare (inklusive jag) var där och kön var lång och gliringarna från oss haglade.:D

Man fick mothugg om man slängde käft med henne mao.

Och Martin, nä jag kan inte ett skvatt om fisk, jag är köttnörd.;)
 

Essenzatjejen

Well-known member
Idag var alla kunder dagens kunder. :D

Jag måste erkänna att jag gick in för att mjölka dricks idag.


Essenzatjejens sista dag på Essenza. Oroa er inte, jag försvinner inte. Men tyvärr gör Essenza det.
 

Essenzatjejen

Well-known member
När, hur, varför? Dricker vi för lite kaffe? :unsure: ...och förresten var du ju där idag!?

Nej ni dricker inte för lite kaffe. Om ni bara visste hur mycket kaffeförsäljningen har ökat sen Januari (det var väl då jag blev medlem här ;))


mmm det var min sista dag... Utförsäljningen startar idag, så nästa tisdag lär det inte finnas mycket kvar att sälja. Kaffe då förstås :)


Miranda O. har inte fått avslöja något förrens nu. Sorry.
 

Senaste inläggen

Forumstatistik

Trådar
14,652
Inlägg
155,618
Medlemmar
19,351
Senaste medlemmen
Zeepreeme2
Topp