Espresso-synsk.

buffpojken

Active member
Det skär i mig varje gång jag ens läser ordet cafe-au-lait. På mitt stamhak (Non Solo Bar) hände det en gång att en mamma med barnvagn beställde det. Tystnaden blev episk.
 

Stefan Böna

Mr Microtext
Detta var ju riktigt skojjigt! :D

Kunde en gång i världen - när jag bodde i Stockholm och jobbade på SL-Center under dåvarande "Muttern" - se på kunden vad de skulle köpa eller fråga om.

Så - må vara en lätt en - vad skulle jag beställa...

//Stefan (som undrar om det finns någon som missat mitt tjat om beredningen av denna ädla dryck)
 

Essenzatjejen

Well-known member
Så - må vara en lätt en - vad skulle jag beställa...

//Stefan (som undrar om det finns någon som missat mitt tjat om beredningen av denna ädla dryck)

Jo jag har missat :) Eller snarare glömt bort och vill inte fuska med att söka i forumet :cool:

Du ser precis ut som en espresso snubbe, enkel. Men du är så sjukt lik en av mina stammisar som alltid tar en dubbel. Så det skulle kunna vara en sådan.

Dock ser du lite mjukis ut till uttrycket på avataren så jag avslutar med att gissa på Cappuccino:coffee:

edit: shoot! kollade in bloggen. Skulle litat på magkänslan och inte överanalyserat. Damn it!
Får sluta tänka helt enkelt ;)
 

Stefan Böna

Mr Microtext
På sätt och vis är det lite creepy... Bilden jag använder som avatar har ett par år på nacken (kanske lite för många) och på den tiden - vilket också var anledningen till att jag skaffade min första maskin - fanns det bara en sorts kaffe: cappucino :eek:hmy:

//Stefan (som tycker att frk Essenza regerar på det synska området)
 

Essenzatjejen

Well-known member
På sätt och vis är det lite creepy... Bilden jag använder som avatar har ett par år på nacken (kanske lite för många) och på den tiden - vilket också var anledningen till att jag skaffade min första maskin - fanns det bara en sorts kaffe: cappucino :eek:hmy:

//Stefan


Oooo:cool: Fall ner på knä inför er mästare:lol:
 

Fabian

Well-known member
Jag får ibland en väldigt stark känsla av vad kunden ska beställa, oftast mots lutet av dagen när jag jobbat runt 6 timmar redan. Slår ju fel ibland, dock. Men kul är det när man har rätt! Speciellt ibland då jag är riktigt nära att säga t ex "latte?" men håller tyst, och så visardet sig att det är det de vill ha. Men än så länge har jag inga teorier för utseenden kopplat till kaffetyp. Har ju ingen bild på mig här men om nån vill gissa mitt kaffe så finns bild på Facebook, heter Fabian Kühlhorn.
 

Essenzatjejen

Well-known member
På sätt och vis är det lite creepy... Bilden jag använder som avatar har ett par år på nacken (kanske lite för många) och på den tiden - vilket också var anledningen till att jag skaffade min första maskin - fanns det bara en sorts kaffe: cappucino :eek:hmy:

//Stefan (som tycker att frk Essenza regerar på det synska området)


Sådär ja! Nu ser du mer espresso ut :D
 

Stefan Böna

Mr Microtext
Ja, om inte min profilbild skvallrade, så är du ju definitivt espressosynsk! :lol:

//Stefan (som är så himmelens lat att han hellre tar en dubbel kort tight än skummar mjölk till en cappis)
 

Senaste inläggen

Forumstatistik

Trådar
14,655
Inlägg
155,652
Medlemmar
19,354
Senaste medlemmen
EMJ
Topp