Göteborg Essenza, Eriksberg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Conny Hysén

Active member
Klart! Båten över så hamnar man utanför vår dörr... nästan i alla fall... sväng bara vänster.. du lär se oss.

stängt måndag...
tis-fre 11-18
lör-sön 11-16

Är där för det mesta. Annars är det chefen ni träffar på :)

Du borde begära lönförhöjning.....Kommer ett koppel med gäster med båt för att stilla sin nyfikenhet...:)
 

Essenzatjejen

Well-known member
Ironi?

Kära säl...nu hoppas jag att du är ironisk.

Om inte så finns bloggen att hitta i min signatur. klicka på "Min blogg" så bör du skickas dit.


Någon verkar ha glömt att ta sin ristretto idag

Å Conny Hysén.. i det här forumet utvärderar vi kaffe. Inte bloggar. :D
 

Conny Hysén

Active member
Kära säl...nu hoppas jag att du är ironisk.

Om inte så finns bloggen att hitta i min signatur. klicka på "Min blogg" så bör du skickas dit.


Någon verkar ha glömt att ta sin ristretto idag

Å Conny Hysén.. i det här forumet utvärderar vi kaffe. Inte bloggar. :D

Den var ju bra och kul att läsa din blogg, men vill du inte ha den utvärderad så okej......
 

Essenzatjejen

Well-known member
Conny Hysén: Okej jag backar.. blev skraj för punkterna på slutet..:) (har skrivit blogg ett tag nu.. men erkände först för mina pals häromdagen) Men läs på då :D
 

Kaffegalningen

Brewtal kaffenörd
...vill han ALLTID dansa med mig.

Vem vill inte det? ;)

Själv hade jag bokat flygbiljett, men det blev inställt pga snöstorm. Tog tåget, råkade ta fel tåg. Då tog jag bilen, som dog halvvägs. Beställde en taxi, som aldrig kom. Jag sprang och sprang... sedan svimmade jag av utmattning (efter 20 meter). När jag vaknade till sans var det redan för sent, jag skulle inte hinna springa resten av vägen.

Nåja... Får väl ta en kaffe istället då. :cool:
 

Essenzatjejen

Well-known member
KG: joo.. den ursäkten funkade väl.. Men en riktigt dedikerad man skulle ha uppfunnit en tidsmaskin om han var sen. :D

Molarin: Åå tack :D dig kan man ju knappast vara arg på!
 

TMC

Active member
"Bara kaffe, italienska & andra delikatesser..."

...var har ni varit i hela mitt liv...får nog hitta på en ursäkt varför jag inte har tid att vara på jobbet så att jag kan göra ett "studiebesök" så snart som möjligt...

Ciao Bella
 

Essenzatjejen

Well-known member
TMC: Jo kom å hälsa på vettja :D men jag jobbar som sagt fortfarande på kaffet...

wesaft: Får nog ta å hälla svartpeppar i portafiltret när du kommer på besök ;)

Molarin: jag tycker mig se en förändring! :O kan det vara sant!?!
 

wesaft

Well-known member
Åh nej, inte den specialaren :eek:
Ska ta och dansa lite retroaktivt framför spegeln nu när jag borstar tänderna, se om det hjälper.
Sov gott.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Forumstatistik

Trådar
14,658
Inlägg
155,672
Medlemmar
19,355
Senaste medlemmen
peter.ohlsson
Topp