Göteborg Essenza, Eriksberg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

jodah

Well-known member
Jag får väl ställa mig utanför dörren och hävda att jag lastar.
Vilket är delvis sant.:lol:

Ett kärleksbrev från en lapplisa dör man inte av heller.
 

shogun

Well-known member
Då hade jag tur då...två besök utan lappar...
Får alltså bli en riktig p-plats med biljett pga tredje gången gillt
 

Essenzatjejen

Well-known member
I'm working today.

That's all folks.

Essenzatjejen köper för många par skor för att få råd med en kvarn. Vart är skatteåterbäringen när man behöver den som mest?
 

Buffeln

Well-known member
Din lärling sköter sig bra. Du får vara försiktig å du inte blir petad från tronen... :)
 

Essenzatjejen

Well-known member
Hahaha.. har du träffat Emmy? :D Jo hon har kärleken. Det har hon. Men inte trodde jag att hon fick servera sitt kaffe när hon jobbade?

Eller vem har du träffat??? Chefen måhända?
 

Essenzatjejen

Well-known member
EEEEEnormt sent svar.
Yes! Da boss... Men hon är väll också din lärling? :)


Nja... är pk och svarar no comments på den ;)

Vart är alla kaffeälskare när jag är på liseberg? Jag visste att det var kaffet ni ville ha mig för. Inte mig för mig! :(!!!! Är jag inte god nog utan min gaggia?

Essenzatjejen har ju tom namnskylt på sig när hon jobbar på Lisse = inte svår att hitta! MIRANDA står det. Klart och tydligt.
 

Init13

Well-known member
Men Miranda...

det är ju hela kombinationen som hänger samman vetladu. Gott kaffe, vackert väder, vacker utsikt, snygg ... nä nu kom jag av mig...

Hur som helst så satt kaffet jäkligt gött idag med solen i ansiktet.

Och du, hade Liseberg hälften så gott kaffe så hade vi alla varit där men antagligen kommer väl en och annan att "störa" dig där också ;)

Skönt att du har tid att plita ner lite rader igen :)
 

jodah

Well-known member
Vill du verkligen träffa oss?
Jag kan vara skitdryg att ha och göra med, och mina barn är odrägliga.:lol:
Jag har alltid rätt också, nästan jämt.
 

Essenzatjejen

Well-known member
det är ju hela kombinationen som hänger samman vetladu. Gott kaffe, vackert väder, vacker utsikt, snygg ... nä nu kom jag av mig...

Hur som helst så satt kaffet jäkligt gött idag med solen i ansiktet.

Och du, hade Liseberg hälften så gott kaffe så hade vi alla varit där men antagligen kommer väl en och annan att "störa" dig där också ;)

Skönt att du har tid att plita ner lite rader igen :)

HÄRLIGT att höra! Jag får se om jag lyckas att jobba upp kaffet en aning på liseberg. Tyvärr är jag på fel avdelning :( menmen.... försöka kan man alltid!


Vill du verkligen träffa oss?
Jag kan vara skitdryg att ha och göra med, och mina barn är odrägliga.:lol:
Jag har alltid rätt också, nästan jämt.

KLART jag vill!

Dryg? Hur menar du då?

Barn! Jag älskar dom - Dom älskar mig. Jag har faktiskt hela två barn-stammisar som kommer in och dricker babyccino ;) (Sålänge du inte släpper in dom i affären med spindelmannenglass. DET var läskigt som satan. Tilläggas bör att spindelmannenglass är koltblå OCH färgar av sig på ALLT!)

Det där med att du har rätt... Hmmm... KAN diskuteras. :cool:
 

MaZ

Well-known member
Vart är alla kaffeälskare när jag är på liseberg? Jag visste att det var kaffet ni ville ha mig för. Inte mig för mig! :(!!!! Är jag inte god nog utan min gaggia?

Essenzatjejen har ju tom namnskylt på sig när hon jobbar på Lisse = inte svår att hitta! MIRANDA står det. Klart och tydligt.

Ja, Liseberg är ju så litet att man ses ju lätt när man går in genom porten, ingen idé att göra upp vart man skall träffas eller så... ;)

Var hittas du på Liseberg då?
 

Essenzatjejen

Well-known member
Ja, Liseberg är ju så litet att man ses ju lätt när man går in genom porten, ingen idé att göra upp vart man skall träffas eller så... ;)

Var hittas du på Liseberg då?

Just nu kör jag Flummen, Kanonen och de grymma Drakbåtarna. ;)
(Kan hända att jag börjar utbildas på Sagoslottet och/eller Rainbow nu i veckan)

Dessutom har jag rödast hår i hela parken :lol:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Forumstatistik

Trådar
14,667
Inlägg
155,721
Medlemmar
19,364
Senaste medlemmen
Knivmackan
Topp