Clover artikel på tidningen Ny Teknik sajt!

Molarin

Well-known member
600 besökare mer än vanligt 3/1
500 fler 4/1

Känns som att det är något fler registreringar också senaste dagarna.
 

Bjarne

Well-known member
Kul att maskinen för uppmärksamhet, men det var lite onödigt att låta strax under hälften av artikeln handla om den gamla webcam-uppkopplade kaffebryggaren. Sånt kan stå i faktarutan som kuriosa istället.

Hade hellre läst mer om Clovern och dess framfart i landet.
 

alexanderruas

Well-known member
600 besökare mer än vanligt 3/1
500 fler 4/1

Känns som att det är något fler registreringar också senaste dagarna.

Tacka mig för det!
det är jag som fått journalisten på tidningen att skriva både den artikeln och denna:
http://www.nyteknik.se/efter_jobbet/smatt_gott/article51160.ece

som diskuterades och fick över 1200 träffar här på forumet:
http://www.riktigtkaffe.se/showthread.php?t=4193&highlight=tidningen

får man pris för att man fixar träffar åt riktigtkaffe.se och värvar nya medlemmar!!!

;-)

a
 

lupoo

Well-known member
får man pris för att man fixar träffar åt riktigtkaffe.se och värvar nya medlemmar!!!

;-)

a

Bra jobbat alexanderruas!

Nu tror jag att RikigtKaffe.se varken är en dejtingsajt(fixa träffar) eller en bokklubb (värvat nya medlemmar), så det är nog dåligt med ev. premier. ;)

Men ett tack för ett bra jobb kan man nog få!
 

Molarin

Well-known member
Jag undersöker just nu möjligheten att köpa in nån liten kafferelaterad sak som man kan skicka iväg lite spontant när någon gjort sig förtjänt av det...

Jag skriver upp von Thor och Alexander på listan.
(Att skicka en sak till, alltså. Inte att skicka iväg dem till någon...) :)
 

goldfish

Active member
Jag var i USA och Kanada över jul och nyår och passade på att åka förbi Bridgehead i Ottawa där de har både en Synesso och Clover.

Jag började med en kopp från Clover. Riktigt häftig teknik och kaffet var mjukt och väldigt gott. Tyvärr var jag besviken på deras hantering av Synesso Cyncra-maskinen.

Jag passade även på att besöka kaféet Veritas när jag var i Montreal. De har också en Synesso Cyncra.
 

Forumstatistik

Trådar
14,667
Inlägg
155,720
Medlemmar
19,364
Senaste medlemmen
Knivmackan
Topp