Visa resultat för omröstning: Vilket rosteri gillar du bäst?

Antal röster
208. Du får inte rösta i den här omröstningen
  • News

9 4,33%
  • Åre kafferosteri

6 2,88%
  • Gevalia

3 1,44%
  • Johan & Nyström

92 44,23%
  • David Haugaard

19 9,13%
  • Löfbergs Lila

2 0,96%
  • Kahls

6 2,88%
  • daMatteo

11 5,29%
  • Bergstrands

7 3,37%
  • Koppi

6 2,88%
  • Zoegas

13 6,25%
  • Lilla kafferosteriet

8 3,85%
  • Annat, som Admin glömt

26 12,50%
Sidan 2 av 8 FörstaFörsta 1234 ... SistaSista
Resultat 9 till 16 av 58
    Himmarosteriet som admin glömt!

.. ger inte mycket till sponsorerna dock .. joo förresten, GoKaffe!
    Nu när maskinen passar mig, så passar kaffet också.

Känns som det är lite dött lopp mellan exempelvis Haugaard och da Matteo, båda är helt enkelt väldigt bra. Tyvärr har jag inte hunnit prova Helsingborgarna än, har en känsla av att de har en del att komma med. J&N ska man ju inte glömma, även om de kanske inte (kan pga sin storlek) komma till samma klass som de förstnämnda.
    Man får helt enkelt väldigt mycket bra kaffe i Sverige just nu - fantastiskt!

Citat Ursprungligen postat av Massivo Visa inlägg
    ...dom stora rosterierna faller bort ......!!
    mmm, tyvärr är det nog så, men vi får väl se om de vaknar till och fattar grejen så småningom?
    f ö borde väl du ta och uppdatera din signatur, mr Hemlig

Slane
    Guest
    Köpte 2x250g daMatteo-kaffe för 190kr och var inte alls nöjd. Kaffet var 1v gammalt men kändes torrt, hur jag än gjorde blev espresson besk och inte alls tilltalande.

Men det e kul att de börjat rosta, får hoppas att nästa påse blir bättre men det lär få vänta ett tag !

Administrator Molarins avatar
    Reg.datum
    mar 2006
    Citat Ursprungligen postat av Slane Visa inlägg
    Köpte 2x250g daMatteo-kaffe för 190kr och var inte alls nöjd. Kaffet var 1v gammalt men kändes torrt, hur jag än gjorde blev espresson besk och inte alls tilltalande.

Men det e kul att de börjat rosta, får hoppas att nästa påse blir bättre men det lär få vänta ett tag !
    Fick rapport från Per i dag att han gjort lite ändringar i Barblenden. Jag gillade betaversionen, ska bli spännande att testa den nya.

Jag har inte provat alla de omnämnda, men jag gillar J&N så därför hamnar min röst på dem.
    Leva och veva

Kom in så får du nytt, en vecka gammalt är väldigt färskt och används i våra kvarnar så det skall ju funka, sök upp Per/Mattias/Lina/Matts, så kan vi kolla vad som är fel, vi vill att du skall vara nöjd! Berätta för ngn av oss så kanske vi kan finna felet.

Anders76
    Guest

Mag?

Kan du utveckla det här med J"&N ska man ju inte glömma, även om de kanske inte (kan pga sin storlek) komma till samma klass som de förstnämnda". Vad menar du då? Inte alls menat som nån provoktion. Varför skulle de inte kunna rosta sveriges godaste kaffe? Kompetens, rostmaskin eller råvaruanledning? För pga sin storlek har jag svårt att "köpa" Hur stor får trumrosten vara för kunna göra sveriges godaste kaffe? Massivo får också gärna svar på min fråga

Tacksam för svar!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •