Sidan 3 av 8 FörstaFörsta 12345 ... SistaSista
Resultat 17 till 24 av 59
    Tack för de fina orden! Fast nu röjde du min "hemlighet", hade inte tänkt gå ut med inbjudan ännu eftersom koppningen inte blir förrän i februari, men det är väl ingen idé att dra ut på det.

Postar ett inlägg under Stockholm-sektionen om en stund.
    Webshop: www.kaffecompagniet.se
    Butik: Birkagatan 10 - S:t Eriksplan
    Färskt kaffe, espressomaskiner och kaffe-, te- & baristatillbehör.

Har precis avlagt en visit under lunchen. Mycket roligt med en specialbutik som koncentrerar sig på kaffe, te och dess tillbehör. Det var kul att få en pratstund med dig Martin. Jag hoppas det kommer gå bra med butiken. Jag gillade stället och det tror jag fler kommer att göra.
    Kaffet från Koppi hade precis kommit in, jag köpte en påse Finca el Injerto som var rostad den 14/1. Två dagar sedan rostningen, det kommer bli det färskaste kaffet jag druckit.

Var inne idag och köpte faktiskt en likadan som dig leidner! Blir grymt kul att testa.

Kan bara stämma in i kören - en riktigt trevlig butik med supertrevlig personal! Rekommenderas varmt. Och Faeman är en riktig pärla...

Fasen va roligt att Koppi letat sig dit. Nästa gång jag är i krokarna ska jag göra ett seriöst försök att kila in.
    latte art | Jag har inte tid att dricka dåligt kaffe

Tänkte bara berätta att vi nu tagit in kaffe från Estate Coffee. Vi tar in ett litet parti av en ny sort varje månad. Just nu har vi Espresso Tres Flores hemma i 250 gr-påsar!

Äntligen har vi fått upp en hemsida. Inget under av djuplodande information dock

www.kaffecompagniet.se

Era öppettider borde tillhöra kategorin obligatorisk infomation för hemsidan!

Helt rätt, glömdes bort i all hast. Tack för synpunkten!

Har nu lagt till info om öppettider!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •