Resultat 1 till 6 av 6
    Administrator Molarins avatar
    Reg.datum
    mar 2006

Regler för köp- & säljdelen.

• Annonsering endast tillåten för privatpersoner. Företag som vill annonsera kontaktar admin per e-mail: admin@riktigtkaffe.se
    • Diskussioner angående pris är ej tillåten. Detta tas via e-mail eller PM.
    • Endast kafferelaterade produkter får utannonseras.

Vet inte om jag ska skriva här, men jag gör det; hur fungerar det med att ta bort trådar med sålda varor? när man kollar igenom är ju det mesta redan sålt. Ganska irriterande när man tror man hittat nåt... Ta bort dessa trådar (på andra forum jag är på får man ändra i annonsrubriken till *såld* så att en moderator kan ta bort den...)

Jag instämmer med föregående. Jag antar att det finns tekniska eller andra oöverstigliga problem när det gäller möjligheten att ändra tråd-/inläggsrubriken...varför finns annars inte den möjligheten? Ledsen om jag låter gnällig men har samma erfarenheter som Anna_Fogel när det gäller andra forum. Möjligheten att ändra trådrubriken hade avsevärt höjt kvaliteten på "KÖP OCH SÄLJ" och underlättat för både köpare och säljare. Ledsen om det blev lite gnälligt, men hoppas ändå på positivt gensvar. MVH Stefan

Senior Member j:sons avatar
    Reg.datum
    mar 2010
    Det är bra om annonserna finns kvar ur ett prisjämförelseperspektiv.

Såklart kan där ju ÄVEN stå *såld* i annonstexten.
    Livet är för kort för att dricka dåligt kaffe.

Nu känner jag mig inte så lite dum . Det går alldeles utmärkt att både redigera rubriken eller rent av att radera hela sitt inlägg om man vill. Det är bara att klicka på "redigera inlägg" under sin post/sitt inlägg. Därefter kan man under den nu redigeringsbara rutan klicka på "gå till avancerat". Väl i detta läge kan man överst radera inlägget eller redigera sin inläggsrubrik.

EDIT: Upptäckte sent omsider att det man kan göra är att redigera ruriken i inläggen med INTE trådrubriken i listan över säljes-/köpesannonserna. Finns det fortfarande ingen lösning på detta? Nu får man som sagt nöja sig med att ändra inläggsrubriken och i brödtexten. Mindre bra.
    Senast redigerat av stefanolo den 2014-03-06 klockan 15:55.
    Rancilio Silvia v3 (renoveringsobjekt) Back to basics.

Hej!
    Kanske en dum fråga men varför är diskussioner angående pris inte tillåtna?

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •