Vilken maskin skall jag köpa?

maeron

New member
Hej alla experter :)

Jag sprang på en maskin på IKEA (En Whirlpool http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40113043 ) som är inbyggningsbar till ett bra pris.

Vad finns det för andra liknande maskiner?

Vad vi vill ha en en inbyggnadsmaskin som gärna brygger med både pods och löskaffe. Vi är inga stora kaffedrickare men vill ändå ha ca 2 liters tank (eller ännu hellre ansluten till vattenröret).

Vad finns för maskiner att tillgå? Hade gärna köpt den på IKEA om de bara kunnat leverera senast på fredag den 7/12 men de har 10 dagars leveranstid.

Tacksam för tips på maskiner och var jag kan köpa den.

mvh
Martin
 

petrucci

Active member
hej på den tiden jag jobbade på el giganten så hade vi en ariston inb maskin mkt snygg, bakom skalet så är det en saeco. ca 10000:- sen har du bosch siemens, och miele med nespresso pods som är malet kaffe i portionsförpakningar kan va rätt smidigt faktiskt om man vill ha enkelhet den finns även med inb kvarn.

whirlpools maskin hade jag aldrig köpt bara och kolla på portafiltren typ aluminium, du kan få mkt bättre maskin för dom pengarna men då får du släppa lös maskinen ut på bänken

har ej sett nån hemma inb maskin som är fast vatten anslutning på

ok det är ju en viss skillnad i pris 3500:- mot 10000:- så jag får revidera lite. noginget dåligt köp iaf.
 

Forumstatistik

Trådar
14,667
Inlägg
155,721
Medlemmar
19,364
Senaste medlemmen
Knivmackan
Topp