Vilken kvarn hade ni köpt?

Kaffegalningen

Brewtal kaffenörd
Hmmpff, snart hinner väl helt nya modeller släppas, innan de börjar med apparaten du beställt. Har du fått betala för den än?:huh:
 

AA

Skottjägare
Kvarnen är betald och jag har möjligheten att få kulorna tillbaks men det vill jag inte. Jag kan vänta.

Ha de´

/AA
 

Lars

Well-known member
Jag har sett en doserless Robur på Espresso House på Centralen här i Malmö häromdagen. Det kan i och för sig ha varit en doserless Royal (om det nu finns), men jag är rätt säker på att det var en Robur. Det skulle alltså betyda att Mazzer prioriterar en sunkig kedja framför en äkta kaffeälskare. Vart är världen på väg undrar vän av ordning...
 

AA

Skottjägare
Jag har sett en doserless Robur på Espresso House på Centralen här i Malmö häromdagen. Det kan i och för sig ha varit en doserless Royal (om det nu finns), men jag är rätt säker på att det var en Robur.

Infon jag fått är att minst 1 batch är producerad och levererad till dom första kunderna (läs kedjor, butiker, speciellt utvalda och ÅF). Möjligen är det så att dom hittat någon brist som måste korrigeras innan nya skeppas ut. Bara en gissning dock.

Dom som släpptes som doserless var Robur, Kony, Royal och Major.

Det skulle alltså betyda att Mazzer prioriterar en sunkig kedja framför en äkta kaffeälskare.

Visst e det sjukt! :)

Ha de´

/AA
 

mts

Well-known member
bah, tjejen såg bild på Mahlkönig K30 Vario och sa att det var den första kvarn hon kunde tänka sig att verkligen gilla i köket....

... att hon har så dyr smak, dricker inte ens kaffe liksom :)
 

AA

Skottjägare
Nu e det nära....

Viktig leveransinformation
--------------------------------------------------------------------------------
Planerad leverans: 22-Maj-2008

Sändningsinformation

Antal paket 1
UPS-service: STANDARD
Vikt: 26,0 KGS


/AA
 

jonhar

Well-known member
Nu e det nära....

Viktig leveransinformation
--------------------------------------------------------------------------------
Planerad leverans: 22-Maj-2008

Sändningsinformation

Antal paket 1
UPS-service: STANDARD
Vikt: 26,0 KGS


/AA
Härligt AA, du får visa uppackningsbilder då kvarnen anländer :)
 

Forumstatistik

Trådar
14,664
Inlägg
155,700
Medlemmar
19,363
Senaste medlemmen
IsseBisse
Topp