Intressekoll också... Finns det intresse för en Gaggia Syncrony Compact?

Stefan Böna

Mr Microtext
***Såld*** Gaggia Syncrony Compact

Har haft den i fem år tror jag, men egentligen bara använt den de senaste två åren. Den är dessutom väldigt väl underhållen och rengjord. Alla originaltillbehör finns kvar.

Maskinen är denna och jag tänkte man kanske skulle kunna begära en tvåtusing för den...

Även om ingen här är intresserad; finns det kanske någon som känner någon som... osv... :huh:

//Stefan
 

Stefan Böna

Mr Microtext
The heat is on...

Har lagt ut maskinen på Blocket. Nu får vi se vad som händer!

Jag la ut den för 2200 som utgångspris med (generöst) utrymme för prutande. Är detta för dyrt månne?

Spännande! :cool:

//Stefan
 

Stefan Böna

Mr Microtext
Nå'n som känner nå'n som känner nå'n...?

Jag har ju lagt ut min Gaggia på blocket.se. Hittills har intresset varit allt annat än stort, vilket föranlett en prissänkning till 1900:- (återigen: utgångspris).

Finns det verkligen ingen här som känner nå'n som känner... (osv) som kan tänkas vara intresserad?

Jag kan tänka mig att släppa maskinen för mellan 1200 och 1500 kronor, men med lite övertalning är det ingen omöjlighet att få den för 1000 jämt!

Pliiiiis, anyone?

//Stefan
 

Kaffegalningen

Brewtal kaffenörd
Kollar med svärfar. För en tusing ska jag nog kunna lura på honom den, han gillar espresso och är väldigt imponerad av kaffet han får hos mig...

Nu är inte den här apparaten i riktigt samma klass, men för en tusing kan man inte förvänta sig underverk heller! Jag tror att däromkring går hans smärtgräns, han är rätt ekonomisk av sig och räknar med allt från däckslitage till spolarvätska när han pratar om vad det kostar att åka bil...:nowink:
 

Kaffegalningen

Brewtal kaffenörd
Nehe, han var snålare än jag trodde...

"En tusing... njaaa...", så kollar han med sin fru, "Njaa, hon verkar inte så intresserad heller... Jag har ju den där lilla..." (En mokabryggare).

Vill han inte punga ut med en tusing så förtjänar han inte att få apparaten!:mad:
 

Forumstatistik

Trådar
14,630
Inlägg
155,464
Medlemmar
19,330
Senaste medlemmen
Klosse
Topp